Ekologiczna linia TRW Proequip coraz dłuższa

22 listopada 2016, 10:34

Firma TRW Aftermarket rozszerzyła swoją wiodącą na rynku ofertę przekładni kierowniczych TRW Proequip do samochodów użytkowych.

untitled-1

Rozszerzenie oferty stanowią dwie produkowane przez TRW przekładnie przeznaczone do wspomagania układów kierowniczych samochodów użytkowych: zaawansowany typ śrubowo-kulkowej przekładni kierowniczej serii TAS oraz nowa generacja przekładni wysokociśnieniowej THP.  Kompletny asortyment obejmuje 57 pozycji i skierowany jest do następujących producentów pojazdów: DAF, SCANIA, VOLVO, DENNIS i SISU.

Regenerowane przekładnie kierownicze TRW Proequip są testowane według procedur identycznych jak te stosowane wobec produktów OE. Produkcja odbywa się przy wykorzystaniu własnych oryginalnych komponentów TRW w nowoczesnych zakładach firmy w Frydlancie, w Czechach.

Firma kładzie nacisk na możliwość szybkiego dostępu do zregenerowanych części o jakości OE, które współpracują z innymi elementami układu i wywierają znacznie mniejszy wpływ na środowisko. Ponadto podkreśla jak istotny we współczesnym modelu biznesowym jest szybki dostęp do części za pośrednictwem internetu.

Regeneracja jest obszarem, którym TRW zajmuje się od lat.  Nie bez powodu. Badania przeprowadzone przez Instytut Fraunhofera w Stuttgarcie, w Niemczech, wykazały, że:

  • Roczne oszczędności energii na świecie uzyskane dzięki regeneracji są równe energii elektrycznej wytwarzanej przez pięć elektrowni jądrowych lub 10, 774,000 baryłek ropy naftowej, co odpowiada objętości 233 tankowców.
  • Ilość surowców zaoszczędzonych rocznie dzięki regeneracji zajęłaby 155.000 wagonów tworzących pociąg o długości 17600 km (i).

untitled-1x

W ramach rozszerzenia oferty Proequip, firma TRW rozpoczęła również regenerację przekładni kierowniczych THYSSEN GROUP o jakości OE do pojazdów marki Mercedes-Benz. W przyszłości planowana jest także regeneracja przekładni dla innych producentów pojazdów.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!