Assistance na smartfonie

20 lipca 2017, 15:00

Przedsiębiorcy, którzy korzystają z finansowania pojazdów w Idea Leasing, mogą teraz używać wygodnej aplikacji mobilnej GEO Care. W razie awarii auta lub kolizji szybciej uzyskają pomoc, a na ekranie smartfonu będą mogli monitorować czas dojazdu pomocy drogowej.

GEO Care to aplikacja mobilna, która dzięki wykorzystaniu geolokalizacji pokazuje aktualne położenie pomocy drogowej.

W razie awarii auta lub wypadku należy powiadomić konsultantów poprzez całodobową infolinię Europ Assistance o zdarzeniu. Następnie klienci otrzymują SMS-a z linkiem do mobilnej strony www, umożliwiającej monitorowanie na ekranie smartfona orientacyjnego czasu dojazdu i trasy zmierzającej na miejsce pomocy drogowej.

– Aplikacja GEO Care wykorzystuje technologię GPS do lokalizacji urządzenia na podstawie sygnałów docierających z satelity. Postanowiliśmy wykorzystać nowoczesne technologie do monitorowania rzeczywistego czasu dojazdu pomocy drogowej. Dzięki temu rozwiązaniu klienci na urządzeniu mobilnym mogą na bieżąco sprawdzać status realizacji ich sprawy, a proces obsługi jest znacznie krótszy – mówi Urszula Szwarc, zastępca dyrektora Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

Przy pomocy aplikacji GEO Care realizowanych jest obecnie już ponad 80 proc. spraw klientów Europ Assistance Polska. Korzystanie z aplikacji GEO Care jest bezpłatne dla klientów Idea Leasing i dotyczy pakietów Europ Assistance, Truck Assistance na terenie całej Europy.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!