Szkolenia

Przejmowanie klientów, Prawo dla nie prawników, Obsługa trudnego klienta

Firma szkoleniowa B&O Navigator oferuje trzy kolejne szkolenia, które odbędą się w miesiącu październiku. Organizowane szkolenia dotyczą następujących tematów: obsługi trudnego klienta, przejmowania klientów konkurencji, windykacji należności – praktyka prawna dla nie prawników. Szczegóły dotyczące szkoleń zamieszczone są poniżej. Szkolenie I Obsługa trudnego klienta Termin: 17 października 2005 Trener: Joanna Górecka Ośrodek: Galeria Na Kole […]

Kolejne szkolenia w firmie B&O Navigator

Firma B&O Navigator zaprasza na szkolenia dotyczące następujących zagadnień: Szkolenie I Planowanie produkcji Szkolenie II Gospodarka magazynowa Szkolenie III Obsługa trudnego klienta Szczegóły dotyczące programów i terminów proponowanych szkoleń poniżej. Szkolenie I Planowanie produkcji Termin: 6 października 2005 – 7 października 2005 Trener: Jerzy Bieniak Ośrodek: Centrum Szkolenia Geovita w Jadwisinie Cele szkolenia: Celem szkolenia […]

Techniki przejmowania klientów konkurencji-szkolenie

Celem szkolenia oferowanego przez firmę B&O Navigator jest przygotowanie uczestników do skutecznego przejmowania klientów konkurencji. W trakcie szkolenia: – Dowiedzą się Państwo jak uzyskać przewagę rynkową dzięki obserwacji i analizie działań konkurentów. – Nauczą się planować „przechwycenie klienta”. – Zostanie Państwu pokazane jak wykorzystać zasoby własnej firmy do przejmowania klientów konkurencji. – Nauczą się Państwo […]

Szkolenia we wrześniu w firmie B&O Navigator

Firma B&O Navigator zaprasza we wrześniu 2005 na trzy szkolenia, dotyczące następujących zagadnień: Szkolenie I Obsługa trudnego klienta Szkolenie II Jak sprzedawać przedsiębiorstwom produkty i usługi Szkolenie III Zarządzanie zespołami – Umiejętności kierownicze Szczegóły dotyczące programów i terminów proponowanych szkoleń poniżej. Szkolenie I Temat szkolenia: Obsługa trudnego klienta Termin: 16 września 2005 Trener: Joanna Górecka […]

Skuteczny handlowiec usług transportowo-spedycyjnych

Celem szkolenia organizowanego przez Akademię Dashofera jest poprawa efektywności sprzedaży usług, rozwinięcie umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy handlowej, poznanie technik efektywnego przygotowania się do rozmów z klientem, praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem: przed, w trakcie i po transakcji handlowej. Seminarium skierowane jest do przedstawicieli handlowych, specjalistów ds. sprzedaży usług transportowo- spedycyjnych. Termin i miejsce szkolenia: […]

Szkolenia z zakresu obsługi klienta w październiku

W miesiącu październiku dla osób pracujących w branży motoryzacyjnej organizowane jest kolejne szkolenie z zakresu obsługi klienta. Jeśli Twoi pracownicy mają kontakt z klientem – działają na „pierwszej linii frontu” – zajmują się aktywną sprzedażą usług lub produktów Twojej firmy to oferta ta jest właśnie dla Was. Na coraz bardziej wymagającym rynku, konkurowanie jakością produktu/usługi […]

Szkolenie – Opodatkowanie VAT usług transportowych, logistycznych i spedycyjnych

Celem seminarium oferowanego przez Akademię Dashofera jest omówienie praktycznych konsekwencji wynikających ze zmian przepisów w VAT w zakresie transakcji dotyczących branży transportowej, spedycyjnej i logistycznej. Obowiązująca od 1 maja 2004 r. ustawa o podatku od towarów i usług zrewolucjonizowała zasady opodatkowania oraz dokumentowania czynności spedycyjnych oraz usług transportowych dla celów podatkowych. Natomiast podpisana przez Prezydenta […]

Szkolenie – Czas pracy kierowców

Celem seminarium organizowanego przez Akademię Dashofera jest dostarczenie uczestnikom praktycznej wiedzy z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców (na przykładach) oraz poszerzenie i utrwalenie wiedzy na temat polskich i europejskich rozporządzeń w tym zakresie oraz ich prawidłowego zastosowania. Seminarium skierowane jest do specjalistów ds. logistyki i transportu, dyrektorów i właścicieli firm transportowych, przewoźników. Termin i miejsce13.09.2005, […]

Cykl szkoleń w miesiącu sierpniu w B&O Navigator

Firma B&O Navigator zaprasza na trzy szkolenia w miesiącu sierpniu, dotyczące następujących zagadnień: Szkolenie I Prawne aspekty obsługi reklamacji Szkolenie II Wywieranie wpływu w negocjacjach czyli warsztaty perswazji dla zawodowców Szkolenie III Menedżerskie techniki motywacji – metody pozafinansowe Szczegóły dotyczące programów i terminów proponowanych szkoleń poniżej. Szkolenie I Temat szkolenia: Prawne aspekty obsługi reklamacji Termin […]

Szkolenie- Transport drogowy materiałów niebezpiecznych

Celem szkolenia organizowanego przez Akademia Dashofera jest zapoznanie osób zainteresowanych z podstawowymi regulacjami prawnymi w zakresie transportu materiałów niebezpiecznych, przedstawienie dokumentacji wymaganej przy tego rodzaju przewozach oraz wyjaśnienie wszelkich wątpliwości w tym zakresie. Seminarium przygotowane jest w oparciu o umowę ADR 2005-2007. Dla chętnych uczestników seminarium Akademia Dashofera organizuje po zajęciach krótki test – do […]