PW Autos Sp. z o.o., istniejący na polskim rynku od ponad dwudziestu lat dystrybutor części zamiennych, wprowadza nowe logo. Będzie nawiązywało w swojej stylistyce do poprzedniego znaku, jednocześnie symbolizując nowoczesność i dynamizm.
Decyzja o odświeżeniu wizerunku marki zapadła w zeszłym roku. Jest to także zwieńczenie wprowadzonej niedawno nowej strategii spółki, zakładającej poprawę jakości obsługi poprzez uruchomienie nowego centrum magazynowego w Solcu Kujawskim oraz wdrożenie oprogramowania ERP SAP. Wkrótce ma również zostać uruchomiony nowy serwis internetowy. Nie zmienił się adres, pod którym jest dostępna – www.autos.com.pl.
Działania związane ze zmianą oznakowania oddziałów będą prowadzone sukcesywnie i obejmą przede wszystkim nowo otwierane obiekty. W lokalizacjach już istniejących zmiana logo następować będzie stopniowo.
Animację prezentującą nowe logo można zobaczyć pod adresem: www.youtube.com/watch?v=GCx1c1fKuT8
Komentarze