Serial filmowy „Reality Road” stworzony przez Volvo Trucks doczekał się ponad dwóch milionów wyświetleń w ponad 50 krajach.
Cykl filmowy, opublikowany 11 czerwca na kanale Volvo Trucks na portalu YouTube, jako część kampanii promującej Usługi Volvo Trucks, szybko osiągnął dużą popularność na całym świecie.
– „Poprzez „Reality Road” zastosowaliśmy nowe podejście marketingowe, tworząc treść w taki sposób, jak czynią to typowi wydawcy. Oczywiście, bardzo nas cieszy tak ogromny, ogólnoświatowy rozgłos. Jest korzystny zarówno dla naszej marki, jak i popytu na nasze produkty i usługi." – mówi Per Nilsson, dyrektor ds. public relations w Volvo Trucks.
„Reality Road” jest elementem kampanii promującej Usługi Volvo Trucks. Powstał w celu pokazania oferty usług Volvo Trucks i równocześnie stworzenia telewizyjnego widowiska, które przyciągnie szeroką widownię. Cykl obejmuje osiem odcinków i liczne materiały dodatkowe.
W serialu, wokalistka Mapei odbywa podróż samochodem ciężarowym po Europie, w trakcie której nagrywa teledysk do swojej nowej piosenki pt. „Million Ways to Live”. Pomaga jej w tym reżyser i bliska przyjaciółka Liza Minou Morberg oraz znany z filmu „The Epic Split” kierowca Jens Karlsson. W kolejnych odcinkach możemy obserwować, jak poszczególne usługi Volvo Trucks sprawdzają się w rozmaitych, nieoczekiwanych okolicznościach, towarzysząc jednocześnie Mapei w jej odkrywaniu świata samochodów ciężarowych.
„Reality Road” został wyświetlony już ponad dwa miliony razy, w ponad 50 krajach, na wszystkich dużych kontynentach. Jak dotychczas, najpopularniejszym jest odcinek 3 – „Truck Ballet in Berlin“ – prezentujący śmiały pokaz kaskaderski jazdy samochodem ciężarowym na dwóch kołach.
Komentarze