Bridgestone wprowadza opony COACH-AP 001

25 lipca 2019, 15:53

Bridgestone wprowadziła swój pierwszy model opon dedykowany wyłącznie segmentowi autokarowemu, COACH-AP 001, które mają być opłacalnym wyborem dla menedżerów flot autokarowych.

Z uwagi na zapotrzebowanie w branży transportu pasażerskiego, minimalizacja kosztów operacyjnych przy jednoczesnym zapewnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa jest jednym z najważniejszych aspektów, na których koncentrują się floty autokarowe. W połączeniu z coraz bardziej restrykcyjnymi regulacjami europejskimi dotyczącymi emisji CO2 i hałasu, skutkuje to pełnym wyzwań okresem dla operatorów flot.

COACH-AP 001 to nowa generacja opon autokarowych Bridgestone, wykorzystuje nowo opracowany wzorzec bieżnika z niskim oporem toczenia, czego wynikiem jest etykieta UE klasy B w zakresie efektywności paliwowej dla zmniejszenia emisji CO2 oraz sumarycznych kosztów właścicielskich działalności flotowej.

Podobnie jak w przypadku emisji CO2, w ślad za rozporządzeniem wprowadzonym w 2014 r. instytucje UE wywierają na branżę motoryzacyjną presję w celu redukcji hałasu wytwarzanego przez pojazdy. Jednakże w szczególności dla flot autokarowych redukcja hałasu jest jeszcze większym priorytetem, jako że zwiększa ona komfort pasażerów. COACH-AP 001 została zaprojektowana z myślą o redukcji hałasu, osiągając wynik hałasu przejazdu na poziomie 69 decybeli.

Oponę COACH-AP 001 zaprojektowano w taki sposób, aby oferowała odpowiednie osiągi w każdych warunkach pogodowych. Oponie przyznano etykietę UE klasy B dla przyczepności na mokrej nawierzchni. Uzyskała ona także oznaczenie 3PMSF i M+S z pełnym przygotowaniem na warunki zimowe.

Podobnie jak w przypadku opon dla ciężarówek i autobusów, w portfolio Bridgestone w roku 2019, wszystkie opony COACH-AP 001 będą identyfikowalne za pomocą systemu znakowania elektronicznego RFID (identyfikacji częstotliwości radiowej). Bridgestone COACH-AP 001 – główny rozmiar 295/80R22.5 – zostanie wprowadzony w październiku 2019 r. Wszystkie opony COACH-AP 001, opracowane przez europejskie centrum badawczo-rozwojowe Bridgestone we współpracy z naszymi klientami flotowymi, są produkowane w Europie.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!