Continental wprowadza na rynek nową linię opon

7 stycznia 2020, 10:27

Continental wprowadza na rynek nową linię opon Conti CoachRegio do autobusów międzymiastowych. Nowa seria opon zaspokaja potrzeby klientów flotowych, którzy jeżdżą na krótkich dystansach (np. transport międzymiastowy), jak również tych, którzy obsługują autobusy turystyczne, wycieczkowe, szkolne.

Nowa opona Conti CoachRegio HA3 295/80 R 22,5 jest przeznaczona na wszystkie osie, a opona Conti CoachRegio HD3 – na osie napędowe. Od 4. kwartału 2020 roku na rynku będą również dostępne opony pod nazwą ContiRe Conti CoachRegio HD3, wyprodukowane metodą bieżnikowania na gorąco, która umożliwia wielokrotne wykorzystanie tych samych solidnych i niezawodnych karkasów.

Opona Conti CoachRegio HD3 295/80 R 22.5 na osie napędowe, której bieżnikowana na gorąco wersja będzie dostępna na rynku pod nazwą ContiRe CoachRegio HD3 od 4. kwartału 2020 r.

Opony Conti CoachRegio mają oznaczenie 3PMSF (ang. Three-Peak Mountain Snowflake), co gwarantuje płynną jazdę w każdych warunkach pogodowych o każdej porze roku, a ich karkas zapewnia nośność LI 154/149 – obecnie najwyższą dostępną dla opon na osie napędowe w segmencie autokarów i autobusów międzymiastowych. Na etykiecie UE obie opony mają oznaczenie „C” dla efektywności paliwowej i „B” dla przyczepności na mokrej nawierzchni, przy poziomie hałasu 71 dB dla opony Conti CoachRegio™ HA3 oraz 73 dB dla Conti CoachRegio HD3 (obie opony – z jedną falą dźwiękową).

Innowacyjny wzór bieżnika opony Conti CoachRegio HA3 wykorzystuje lamele nowej generacji. Dzięki temu opona zapewnia dobre osiągi na mokrej nawierzchni oraz na śniegu i lodzie. Bieżnik opony ma proste rowki na żebrach zewnętrznych, co daje stabilność strukturalną, a także zygzakowate rowki na żebrach wewnętrznych, zapewniające optymalne osiągi. Te cechy gwarantują lepszą stabilność na zakrętach oraz czynią oponę cichą, co zapewnia wysoki komfort pasażerom autobusu.

Nowa konstrukcja barku Conti CoachRegio HD3 zwiększa wytrzymałość opony i minimalizuje uszkodzenia spowodowane uderzeniem w krawężnik, podczas gdy głębokie lamele 3D zwiększają usuwanie wody, gwarantując w ten sposób lepsze osiągi na mokrej nawierzchni, lepsze właściwości trakcyjne oraz bezpieczeństwo.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!