Wabco – Specjalista ds. Handlowych i Technicznych

16 lipca 2018, 13:01 Oferta może być już nieaktualna

WABCO jest liderem innowacji i globalnym dostawcą technologii poprawiających bezpieczeństwo oraz efektywność działania pojazdów ciężarowych. Od ponad 150 lat WABCO niezmiennie pozostaje pionierem przełomowych produktów i systemów hamowania, stabilizacji jazdy, zawieszenia, automatycznych skrzyń przekładniowych oraz aerodynamiki.

W Polsce, WABCO z sukcesem rozwija działalność we Wrocławiu od 1999 roku. WABCO Polska zatrudnia prawie 3000 pracowników w dwóch nowoczesnych zakładach produkcyjnych, w zakładzie regeneracji produktów w Stanowicach i Centrum Badawczo-Rozwojowym (R&D). Nasi pracownicy wspierają procesy biznesowe, zintegrowany łańcuch dostaw oraz centrum globalnych usług finansowych. Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.wabco-auto.com. Firma poszukuje pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. Handlowych i Technicznych

Miejsce pracy: Łódź

Co zyskasz pracując w WABCO: 

  • Pracę w innowacyjnym i zaawansowanym technologicznie środowisku w branży motoryzacyjnej
  • Możliwość pokierowania swoją kariera w strukturach WABCO, perspektywa awansu pionowego lub poziomego w funkcjach lokalnych i globalnych
  • Samochód służbowy wyższej klasy
  • Smartfon, laptop, ipad
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną (Medicover), z możliwością rozszerzenia pakietu na innych członków rodziny
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Ubezpieczenie na życie
  • Premię półroczną uzależnioną od wyników pracy

Za co będziesz odpowiedzialna/y: 

  • Sprzedaż produktów i systemów WABCO
  • Pozyskiwanie zamówień od klientów
  • Rozwiązywanie bieżących problemów klientów
  • Aktywne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych
  • Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych klienta
  • Obsługę posprzedażową: reklamacje, części zamienne
  • Analizę rynku
  • Opracowywanie konceptów szkoleń oraz przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń technicznych
  • Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych klientów
  • Planowanie i przeprowadzanie szkoleń, administrację systemową
  • Tworzenie nowych narzędzi rozwoju
  • Współpracę z naukowymi instytucjami technicznymi
  • Budowanie dobrych relacji z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

Idealnego kandydata powinno wyróżniać: 

  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowany wydział mechaniczny, specjalizacja: mechanika budowa maszyn lub pokrewne)
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń
  • Znajomość zagadnień technicznych takich jak: mechanika, pneumatyka
  • Dobra znajomość rysunku technicznego
  • Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację
  • Dobra znajomość MS Office
  • Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Wysoka motywacja do pracy, sumienność i zaangażowanie
  • Samodzielność w działaniu, kreatywność, doskonała organizacja pracy
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Zorientowanie na klienta
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, wysoka kultura osobista
  • Duża dyspozycyjność

Zapraszamy do składania swoich aplikacji poprzez formularz dostępny pod linkiem:

Aplikuj