Sprzęgło nowe czy regenerowane?

, 3 lipca 2015, 15:17

Wiele osób sądzi, że sprzęgło służy tylko i wyłącznie do przenoszenia momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, zapominając o jego jeszcze jednym niezmiernie ważnym zadaniu. Mowa o tłumieniu drgań pochodzących z układu napędowego.

Często, ze względów ekonomicznych, klienci decydują się na zakup sprzęgła regenerowanego nie zdając sobie sprawy z tego, jak będzie ono działać oraz z dalszych konsekwencji. Producenci mający  w swojej ofercie sprzęgła regenerowane dokładają wszelkich starań, aby wizualnie nie różniły się one od nowych. Sprzedawcy nie są do końca świadomi ich jakości. Klienci z kolei kupują sprzęgło po regeneracji przekonani, że jest to nowy produkt.

Sprzęgło po regeneracji, czyli piaskowaniu, malowaniu i okuciu okładziną cierną wygląda „jak nowe”, ale nie działa jak nowe. Nie niweluje szkodliwych drgań, co najczęściej prowadzi do przedwczesnego zużycia układu napędowego. Skutki finansowe takiej awarii są wielokrotnie większe niż zakup fabrycznie nowego produktu. Nie tylko dlatego, że naprawa skrzyni biegów jest bardzo kosztowna, ale także z powodu dłuższego pobytu samochodu w warsztacie naprawczym, a co za tym idzie brakiem możliwości podejmowania frachtów.

Fabrycznie nowe sprzęgła klasy OE firmy Eaton dają gwarancję niezawodności i trwałości, a w końcowym rozrachunku oszczędność czasu i kosztów. Każda tarcza sprzęgła i docisk wychodzący z nowej linii produkcyjnej w Tczewie przechodzi przez proces wyważania i kontroli końcowej, co daje 100% pewności długiej i prawidłowej pracy oraz ochrony układu napędowego. 

W ofercie firmy BSL dostępna jest cała gama sprzęgieł EATON. Informacje w dziale sprzedaży : 46 857 91 00 oraz w dziale części eksploatacyjnych 46 857 91 03 i dziale części do napraw skrzyń biegów 46 857 91 04.

BSL SP Z O.O
96-321 Żabia Wola
ul. Przejazdowa 17

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!