Scania jest super oszczędna

, 29 kwietnia 2016, 13:52

Średni poziom zużycia paliwa dla czterech pojazdów scania uzyskany na dystansie ponad 151 tys. km. w ramach kampanii scania „zawsze na czele” to 23,47 litra/100 km. Tym samym, firma udowadnia jak duże oszczędności podczas realizowania zadania transportowego mogą przynosić pojazdy, systemy oraz usługi dedykowane Scania.

Uczestnicy projektu przez dwa tygodnie mogą korzystać z gotowych rozwiązań Scania obejmujących zestaw wraz z profesjonalnym kierowcą, który dołącza do floty, pełniąc zadanie transportowe i dzieląc się wiedzą. Oprócz tego testujący mają dostęp do systemów wsparcia kierowcy Scania Active Prediction, Eco-roll, Scania Opticruise i Scania Driver Support, a także do usług dodatkowych Scania Fleet Management, szkoleń oraz coachingu. Połączenie tych elementów i wieloaspektowe podejście do oszczędzania paliwa może przynieść wymierne korzyści.
Wyl
– Rezultaty dotychczasowych testów udowodniły, że Scania nie ma sobie równych na drodze. Odpowiednio dobrana specyfikacja pojazdu, wykwalifikowany kierowca oraz dostęp do systemów wsparcia kierowcy i usług dodatkowych Scania gwarantują realne oszczędności dla biznesu. Na tych samych trasach, z tym samym ładunkiem co pojazdy konkurencji, Scania uzyskuje znacząco niższe zużycie paliwa. Warto podkreślić, że zakup paliwa stanowi średnio około 35 proc. kosztów firmy zajmującej się transportem długodystansowym – komentuje Paweł Paluch, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Scania Polska.

Najmniejsza różnica uzyskana na trasie przez zestaw Scania „Zawsze na czele” względem pojazdu konkurencji, to 2 litry/100 km, a największa aż 8 litrów/100 km. Średnia masa zestawu w ramach projektu wyniosła 27,25 t, a średnia prędkość 66,45 km/h.

Przekonaj się ile możesz oszczędzić
Flotę „Zawsze na czele” tworzy siedem charakterystycznie oklejonych zestawów Scania Streamline wyposażonych w silniki 13-litrowe Euro 6 o mocy 410 i 450 KM, posiadających kabiny Highline oraz szereg udogodnień dla kierowcy. Naczepy zostały przygotowane przez firmy Wielton, Berger, a zestaw przestrzenny przez Wesob/Wecon.

Kampania Scania „Zawsze na czele” trwa od sierpnia 2015 roku i jest skierowana do klientów Scania w Polsce. Tylko w ubiegłym roku zielone zestawy Scania testowały 24 firmy, przejeżdżając w sumie dystans 151 611 km. Pozytywne rezultaty dotychczasowych testów oraz bardzo dobry odbiór firm testujących sprawiły, że program jest kontynuowany również w tym roku.

„Zawsze na czele” wywodzi się z projektu Ecolution by Scania, pakietu rozwiązań dla klienta pozwalających na osiągnięcie korzyści z ekonomicznej eksploatacji pojazdów. To połączenie technologii i usług zwiększających efektywność zadania transportowego, pozwalające na obniżenie kosztów działalności oraz uciążliwości dla środowiska naturalnego.

Więcej informacji o czynnikach wpływających na rewelacyjne wyniki zużycie paliwa floty Scania „Zawsze na czele” można znaleźć na dedykowanej stronie: zawszenaczele.pl

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

MARIUSZ, 4 maja 2016, 10:28 0 0

A tacho skalibrowane było tak, że tłukło kilometry x2 .... znamy takie oszczędności !

Odpowiedz