Ogólne informacje | |
Producent |
SCANIA |
Oznaczenie modelu |
G 420 CB8X4EHZ |
Kategoria pojazdu |
samochód ciężarowy; DMC>16 [t] |
Okres produkcji |
10/2007 – do chwili obecnej |
Konfiguracja, rozstaw i nośność osi (przód/tył) |
8×4, rozstaw między pierwszą kierowaną, a pierwszą napędową osią: 4500 [mm]; nośność 2×8500 [kg] przód, 2×15000 [kg] tył |
Rodzaj zawieszenia (przód/tył) |
przednie osie na zawieszeniu piórowym parabolicznym, tylne osie na zawieszeniu wózkowym z resorami trapezowymi |
Hamulce (przod/tył) |
bębnowe, pneumatycznie |
Zbiornik paliwa |
300 l |
Ogumienie |
przód: 385/65 R22,5 |
Dostępne silniki | |
Oznaczenie silnika |
DT12 12 |
Typ |
silnik wysokoprężny, turbodoładowany, z chłodnicą powietrza doładowującego oraz turbocompound |
Ilość cylindrów |
6 |
Ilość zaworów |
4 zawory/cyl. |
Pojemność |
11,7 l |
Moc |
420 km |
Maksymalny moment obr. w Nm |
2100 Nm |
Spełniana norma emisji spalin |
EURO 4, technika EGR |
Rodzaj skrzyni biegów |
GR 905, manualna, dwuzakresowa, z jednym biegiem pełzającym i jednym wstecznym, 8+1 |
Dodatkowe informacje | |
Rodzaj kabiny: |
CG14L; kabina dzienna, krótka o niskim dachu |
Scania G 420
Redakcja , 17 lutego 2009, 0:00
Komentarze