Akcja „Dziewczyna PLUUM-a”

, 22 września 2011, 10:53

Pod koniec sierpnia 2011 r. zakończyła się trwająca niemal całe wakacje ogólnopolska akcja „Dziewczyna PLUUM-a”. Trzy piękne dziewczyny uzbrojone w wiedzę na temat produktów PLUUM odwiedziły ponad 800 warsztatów samochodowych, myjni, stacji obsługi pojazdów oraz sklepów motoryzacyjnych na terenie Polski. Wraz z przedstawicielami handlowymi dystrybutorów produktów PLUUM oraz spółki Q4Y zawitały do firm współpracujących z FHU „Górecki”, FOTA S.A., MOTPOL Płońsk, Moto-Partner Sachmata s.j., AUTO EURO S.A. (Lublin), SZiK z Rzeszowa, AUTO EURO Sp. z o.o. (Kraków), Rodon oraz AUTOtop s.j.. We wszystkich miejscach, w których pojawiały się dziewczyny PLUUM-a i opowiadały o produktach PLUUM wzbudzały ogromne zainteresowanie. Przy okazji skutecznie przekonywały do zakupu płynu do spryskiwaczy w tabletkach PLUUM.

Odwiedziny w punktach sprzedaży oraz serwisach poprzedzone zostały kilkoma wieczornymi prezentacjami dotyczącymi produktów PLUUM, przygotowanymi dla przedstawicieli firm motoryzacyjnych. Dodatkowo uczestnicy prezentacji mieli możliwość oddać głosy na najpiękniejszą dziewczynę PLUUM-a 2011.

 

Akcja „Dziewczyna PLUUM-a” zakończyła się dużym sukcesem. Produkty PLUUM zyskały olbrzymią popularność wśród odwiedzonych klientów firm motoryzacyjnych. Wielu kierowników sklepów oraz właścicieli warsztatów znało produkty m.in. z telewizji TVN Turbo, tegorocznych targów TTM w Poznaniu, czy w przypadku Łodzi i okolic z korporacji taksówkowej Teletaxi, w której do końca września trwa akcja promocyjna PLUUM.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!