Wspieraj polskich producentów części – rusza nowa kampania

, 5 marca 2014, 9:29

Ruszyła nowa, ogólnopolska kampania, której celem jest promowanie zakupów części motoryzacyjnych, pochodzących od polskich producentów. Prowadzone w jej ramach działania będą skierowane w pierwszej kolejności do profesjonalistów z branży warsztatowej. Przesłanie jest proste – warto wybierać to, co nasze.

Konsumencki patriotyzm – montuj polskie części

W dobie rosnącej konkurencji, posiadanie dobrego produktu nie zawsze wystarcza, by odnieść rynkowy sukces. Polscy producenci części postanowili wspólnymi siłami zawalczyć o należne im miejsce w świadomości klientów. W tym celu zainicjowano ogólnopolską kampanię, której celem jest promowanie polskich produktów wśród konsumentów oraz profesjonalistów z branży warsztatowej.

W gronie inicjatorów kampanii znalazły się firmy takie jak: Asmet, ENzet, Lumag oraz Tedgum. W każdej chwili mogą dołączyć do nich inne polskie przedsiębiorstwa, wytwarzające wysokiej jakości części.

Obecnie polskie części motoryzacyjne stanowią solidną alternatywę dla droższych produktów znanych, zagranicznych marek. Oferują także nieporównywalnie wyższą jakość od tanich części dalekowschodnich.

Kupujesz polskie części – wspierasz polską motoryzację

Przesłaniem kampanii jest także podkreślenie roli rodzimych producentów w polskiej gospodarce. Większa sprzedaż polskich części oznacza więcej środków na inwestycje i rozwój polskich firm, a w konsekwencji więcej miejsc pracy w zakładach z rodzimym kapitałem.

Polscy producenci części zjednoczyli się, by wspólnie edukować i informować, a przez to zachęcać mechaników, sprzedawców części oraz właścicieli sklepów i warsztatów do polecania klientom polskich produktów. Zaufanie klientów ma stać się gwarantem ciągłego rozwoju firm, utrzymania jakości i dobrych cen oraz poszerzania oferty. 

Polskie części w internecie

Funkcjonuje już strona internetowa kampanii, dostępna pod adresem polskieczesci.pl. Można znaleźć tam wszystkie informacje na temat prowadzonych działań oraz opisy firm, zaangażowanych w akcję. Kampania ma też własny profil na portalu społecznosciowym Facebook. Kliknięcie "Lubię to" umożliwi śledzenie kolejnych działań twórców akcji oraz rynkowych poczynań polskich producentów.

Kampanię może poprzeć osobiście każda osoba zawodowo związana z branżą motoryzacyjną. Na stronie internetowej dostępny jest formularz, którzy umożliwia właścicielom lub pracownikom warsztatów i sklepów motoryzacyjnych, wyrażenie własnej aprobaty wobez akcji. Wiąże się to z dodatkowymi korzyściami. Firmy wspierające kampanię otrzymają materiały promocyjne do wykorzystania w swojej pracy. Możliwe będzie także otrzymanie zaproszenia na wizytę w fabrykach polskich producentów części – tak, by można było na własne oczy przekonać się, że części powstają w nowoczesnych firmach.

O postępach kampanii będziemy na bieżąco informować na łamach naszego portalu.

Komentarze

Brak komentarzy