Bogata oferta amortyzatorów Monroe Magnum w Inter Cars SA

, 30 kwietnia 2014, 10:53

W ofercie Inter Cars SA dostępna jest bogata gama amortyzatorów kabinowych Monroe Magnum (do samochodów ciężarowych i autobusów).

Amortyzatory Monroe Magnum

Kierowcy ciężarówek oraz autobusów spędzają z reguły więcej czasu za kierownicą niż większość użytkowników dróg. Dlatego też bardziej niż dla pozostałych, liczy się dla nich komfort podróży. Zbyt mocne drgania skutecznie psują koncentrację, co może mieć bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa. Nieodpowiednie amortyzatory kabinowe czynią pojazd bardziej podatnym na wahania pojazdu i ruchy boczne spowodowane wiatrem.

Amortyzatory kabinowe Monroe Magnum absorbują ruch kabiny podczas jazdy po nierównej nawierzchni oraz przy bocznym wietrze. Skutkuje to dla kierowcy bardziej komfortową jazdą na długich dystansach. Dodatkowo, kontrolują poziome ruchy boczne, a także mogą (opcjonalnie) regulować poziom kabiny, aby skompensować jej dodatkowe obciążenie.

Oferta amortyzatorów Monroe Magnum obejmuje:

  • Amortyzatory ze stałym gniazdem sprężyny
  • Amortyzatory z regulowanym gniazdem sprężyny, który pozwala regulować poziom do 12 mm, przy skoku 3 mm zależnie od wagi kabiny/załadunku
  • Moduły amortyzatorów sprężynowych  z regulowanym gniazdem sprężyny oferujące statyczne korekty poziomu, aby zrównoważyć dodatkowe obciążenie w kabinie
  • Amortyzator z małą poduszką pneumatyczną – specjalnie zaprojektowany do kompensowania siły wiatru podczas jazdy
  • Amortyzator z pełną poduszką pneumatyczną, oferujący naturalną częstotliwość tłumienia, podczas gdy standardowo wynosi ona 1.7 Hz. 
  • Amortyzator poziomy – położony horyzontalnie zapewnia kontrolę wychyleń kabiny i zapewnia tłumienie sterowności sił bocznych przy jednocześnie małej prędkości pracy tłoczyska

 

Kabiny pojazdów ciężarowych nie miały w standardowym wyposażeniu amortyzatorów przednich, a jedynie dwa tylne amortyzatory konwencjonalne, z lub bez sprężyny śrubowej. Obecnie posiadają dwa przednie, dwa tylne i jeden poziomy amortyzator. Nowoczesne pojazdy długiego zasięgu mają dwa amortyzatory przednie ze sprężyną śrubową oraz dwa tylne z poduszką pneumatyczną, a opcjonalnie mogą być wyposażone w pełne zawieszenie pneumatyczne – dwa przednie, dwa tylne i jeden amortyzator poziomy.

Więcej informacji na stronie internetowej dystrybutora.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!