HELLA na pierwszy montaż

12 czerwca 2014, 7:40

Jako jeden z światowych liderów w branży oświetlenia oraz elektroniki pojazdowej, firma HELLA dostarcza swoje technologie na pierwszy montaż do pojazdów ciężarowych i przyczep. Z rozwiązań HELLA korzystają globalni potentaci, a jej produkty można spotkać na wszystkich kontynentach.

HELLA w Europie, Azji, Ameryce i Australii

DAF, MAN, Mercedes-Benz, Iveco, Scania czy Volvo – te najbardziej znane Europejczykom marki pojazdów ciężarowych wielokrotnie w swojej historii korzystały z pomocy firmy HELLA. Producent oświetlenia i elektroniki opracowuje technologie spełniające najnowsze normy, szczególnie restrykcyjne dla pojazdów rejestrowanych na terytorium Starego Kontynentu.

 

Peterbilt, MACK czy Freightliner to z kolei marki ciężarówek popularne na kontynencie amerykańskim. Wymagania producentów pojazdów na ten rynek w znacznym stopniu odbiegają od standardów europejskich. Doświadczenie firmy HELLA pozwala na dostarczanie gotowych podzespołów także na coraz szybciej rozwijające się rynki Azji oraz Australii.

Poniżej prezentujemy najciekawsze przyklady zastosowań technologii HELLA na pierwszy montaż w pojazdach ciężarowych.

          Reflektory zewnętrzne do Volvo                      Czujnik położenia pedału gazu – MAN

 

    Jednostka sterowania nadwoziem do Freightliner   Jednostka sterująca światłami – Scania

 

       Czujnik deszczu – Mercedes-Benz                   Inteligentny czujnik stanu akumulatora


 

       Kluczyk zdalnego sterowania – MAN                            Lampa tylna – Mercedes-Benz

 

 

Hella na pierwszy montaż dla naczep i przyczep

EasyConn NextGen to nazwa systemu, który umożliwił HELLI zaoferowanie unikalnej technologii na rynku przyczep i naczep. Dzięki innowacyjnej, modułowej konstrukcji system ten łączy w sobie wiele zalet, takich jak użyteczność, korzystna cena, długa żywotność, elastyczność i jakość.

Każdą z funkcji lamp tylnych można w zależności od potrzeb zrealizować z żarówkami lub modułami LED. Lampy można także bezproblemowo przezbroić później. Dzięki zastosowaniu modułów LED można wyeliminować problem przepalających się żarówek i zmniejszyć zużycie energii. Nie trzeba jednak tego robić, gdy chce się pozostać przy standardowych żarówkach. Kolejną zaletą tego rozwiązania jest opatentowany dwustronny klosz, którego można używać niezależnie od źródeł światła określonych w specyfikacji. Dzięki temu w przypadku uszkodzenia istnieje możliwość niedrogiej wymiany.

Innowacyjnym systemem HELLA zainteresowało się wielu producentów naczep i przyczep. Także systemy zaprezentowane wcześniej cieszą się nadal dużą popularnością. Dziś oświetlenie HELLA, wraz z okablowaniem, jest stosowane na pierwszy montaż m.in. przez takie firmy jak: Krone, Sommer, Lamberet, Berger, Kempf, CIMC Silvergreen, a także polski Wielton.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

31.61.131.*, 20 czerwca 2014, 9:37 0 0

Hella to jakaś masakra.Obsluga w Polsce jest żałosna. Obrysowki przy naczepach przepadają sie po miesiącu. Terminy dostaw pół roku. Wielton juz przechodzi na Aspocka panie redaktorze.

Odpowiedz