Tenneco zwiększa produkcję amortyzatorów kabin marki Monroe Magnum w swoich zakładach G+ produkujących części zamienne w Gliwicach, w Polsce. Dzieje się to w odpowiedzi na rosnące wymagania w zakresie wsparcia dla operatorów flot pojazdów komercyjnych w ich wysiłkach mających na celu wyszukanie i zatrzymanie dobrego personelu poprzez zapewnienie komfortu, zaufania i koncentracji kierowców.
Spółka zainwestowała 3,5 miliona USD w zakłady montujące amortyzatory kabin pojazdów komercyjnych (CV) – włącznie z dedykowaną linią produkcyjną amortyzatorów kabin – w zakładach G+, wraz z nowymi stanowiskami spawalniczymi oraz maszynami do zwijania i wytłaczania. Zakończenie projektu rozbudowy, który zamyka jest dopełnieniem decyzji Tenneco o przeniesieniu produkcji amortyzatorów „monotube” dla lekkich pojazdów do tych samych zakładów spodziewane jest we wrześniu.
– Jest to znaczący kamień milowy w planach Tenneco dotyczących zakładów G+, który umożliwi nam sprostanie zmieniającym się wymaganiom naszych klientów eksploatujących pojazdy komercyjne i zapewnienie znacznych zdolności produkcyjnych na nadchodzące lata – mówi Maurits Binnendijk, wiceprezes i dyrektor generalny ds. europejskiego rynku części zamiennych Tenneco.
Wydajność linii produkcyjnej amortyzatorów Monroe Magnum wytwarzanych w zakładach G+ wynosi obecnie 2000 sztuk dziennie, czyli około 500 000 sztuk na rok. Binnendijk podkreśla, że wraz z nową inwestycją w zakłady G+, wydajność ta może być zwiększona w miarę potrzeb.
Amortyzatory kabin Monroe Magnum są zaprojektowane tak, by spełnić rosnące wymagania dzisiejszych mocno eksploatowanych pojazdów medium-duty i heavy-duty. Każdy amortyzator jest zbudowany tak, aby wytrzymał ekstremalne warunki drogowe przy jednoczesnej maksymalizacji komfortu kierowcy. Amortyzatory Monroe Magnum są amortyzatorami najczęściej wybieranymi przez floty pojazdów komercyjnych i innych klientów na terenie całej Unii Europejskiej.
Komentarze