Nowe zamówienie na 20 ciągników siodłowych IVECO Stralis

1 kwietnia 2019, 13:14

IVECO Poland ogłosiło podpisanie umowy z firmą PUH EXPORT-IMPORT Adam Lipiński na dostawę 20 ciągników siodłowych Stralis Natural Power o mocy 460 KM wyposażonych w układ napędowy wykorzystujący jako paliwo skroplony gaz ziemny LNG. 

Zamówione ciągniki IVECO Stralis NP LNG uzupełnią flotę 120 pojazdów marki IVECO, które aktualnie posiada firma klienta, zapewniająca transport krajowy i międzynarodowy od ponad 30 lat. Samochody zostaną objęte 60-miesięcznym kontraktem M&R IVECO, zawierającym między innymi: Assistance Non Stop, pełną obsługę eksploatacyjną wraz z pełną gwarancją na cały pojazd.

IVECO Stralis NP 460 LNG dla PUH EXPORT-IMPORT Adam Lipiński mają zostać dostarczone w wersjach Standard już w drugiej połowie tego roku.

Podczas podpisania umowy obecni byli przedstawiciele stron: Pan Adam Lipiński –  Właściciel  PUH EXPORT-IMPORT, Pan Wojciech Lipiński – Prezes Truck Nord Center oraz przedstawiciele marki IVECO, Pan Marcin Piluchowski – Heavy Business Line Manager IVECO Poland, Pan Piotr Kowalski – Direct Sales Manager IVECO Poland, Pan Robert Ryczywolski – Key Account Manager IVECO Poland.

W ramach umowy pakietowej z IVECO Poland, zostanie także wybudowana stacja tankowania gazu LNG w miejscowości Sierpc. Stacja tankowania zostanie użyczona przewoźnikowi na okres 5 lat i będzie dostępna również dla innych użytkowników pojazdów IVECO Natural Power.

STRALIS NP to ciągniki siodłowe i podwozia ciężarowe skonstruowane jako pojazdy zasilane wyłącznie gazem ziemnym, zaprojektowane do eksploatacji szosowej głównie w ruchu długodystansowym oraz w lekkim terenie. Dysponują mocą 460 KM i zasięgiem do 1600 km (LNG). Pojazd ten jest w stanie osiągnąć do 15% niższe zużycie paliwa przy jednoczesnym zmniejszeniu emisji cząstek stałych (PM), tlenków węgla (NOx) i dwutlenku węgla (CO2) nawet o 95% w porównaniu z pojazdami wyposażonymi w napęd wysokoprężny zgodny z aktualną normą emisji Euro VI/C. Bezobsługowy układ oczyszczania spalin nie wymaga stosowania AdBlue ani filtra cząstek stałych (DPF). Ponadto silnik napędzany gazem ziemnym charakteryzuje się cichą pracą (- 71dB – zgodnie z certyfikatem Piek Quiet Truck).

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

B.Bacz, 2 kwietnia 2019, 10:34 1 -1

Brawo Marcin! :)
BB

Odpowiedz