ELIT Polska wprowadza do oferty produkty do motocykli i pojazdów ciężarowych. W przypadku tych drugich, oferta sięgać będzie od razu aż 165 tys. pozycji.
Według danych Centralnej Ewidencji Pojazdów na koniec 2018 roku zarejestrowanych było ponad 23 miliony pojazdów mechanicznych. Największą część stanowią samochody osobowe (17,4 mln), kolejne to ogólnie pojęte samochody ciężarowe (2,6 mln) i jednoślady (2 mln). Całość, w porównaniu do 2017 roku, wzrosła o 2,5 procent. Tendencja ta utrzymuje się od kilku lat, głównie za sprawą prywatnego importu, co też pokazuje potencjał rynku.
– Popularność jednośladów zawdzięczamy przede wszystkim rozszerzeniu uprawnień do kierowania na podstawie kategorii B i poszukiwania alternatywnych środków komunikacji w zakorkowanych miastach. Z kolei samochody ciężarowe to dynamicznie rozwijający się sektor transportu, zarówno w skali lokalnej, jak i międzynarodowej – mówi Dawid Cieśla, Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Łańcuchu Dostaw w ELIT Polska – W obu tych segmentach niemal 3/4 pojazdów jest starszych niż 5 lat. Oznacza to zakończenie gwarancji producenta i poszukiwanie alternatywy dla autoryzowanych serwisów i oryginalnych części.
ELIT Polska powstał na bazie firmy AD Polska, przejętej przez Grupę Rhiag, należącą do koncernu LKQ Corporation. Firma bazując na doświadczeniach swoich partnerów wewnątrz grupy, wprowadza do swojej oferty produkty do jednośladów i samochodów ciężarowych. W pierwszym przypadku to ponad 31,5 tysiąca, a w drugim ponad 165 tysięcy pozycji. Wśród dostawców znajdują się zarówno globalni producenci, jak i polskie firmy. Pełna lista jest już wprowadzona do systemu składania zamówień.
Referencje są już dostępne w magazynach centralnych firmy w Pradze i w Polsce, co zapewnić ma szybką realizację złożonych zamówień.
Komentarze