Dostęp do zleceń transportowych pod ręką, łatwy kontakt ze zleceniodawcami, wygodny system powiadomień – to tylko niektóre cechy bezpłatnej aplikacji mobilnej dla przewoźników, którą stworzyła polska giełda transportowa Clicktrans.
Serwis Clicktrans jest na rynku już 10 lat. Na chwilę obecną w serwisie wystawiono ponad milion zleceń transportowych. Oprócz rynku polskiego, serwis działa także w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemczech, codziennie zapewniając przewoźnikom nowe zlecenia transportowe z całej Europy. Aby zdobywanie nowych ładunków było jak wygodne dla przewoźników, powstała aplikacja mobilna Clicktrans.
Możliwość wyszukiwania zleceń i składania ofert za pomocą aplikacji pozwala przewoźnikom być na bieżąco i łatwiej zdobywać zlecenia. Dzięki aplikacji, mogą składać oferty i akceptować nowe ładunki nie tylko z domu czy z biura, ale także z trasy. Dzięki temu łatwo zaplanują ładunki na trasy powrotne, a także będą na bieżąco z nowymi, interesującymi ich zleceniami. Szybciej zareagują też na wiadomości od zleceniodawców – co zwiększa ich wiarygodność w oczach klientów oraz szanse, że to właśnie ich oferta zostanie zaakceptowana.
– Aplikacja Clicktrans dla przewoźników to odpowiedź na potrzeby, które od dłuższego czasu zgłaszali nam przewoźnicy zarejestrowani w serwisie. Wierzymy, że pomoże im wygodniej zdobywać ładunki i na bieżąco śledzić interesujące ich zlecenia i trasy. Aplikacja będzie też stale rozwijana o nowe, zaawansowane technicznie moduły – a wszystko to, aby jak najbardziej usprawnić pracę przewoźników korzystających z Clicktrans – mówi Michał Brzeziński, CEO Clicktrans.
Szczególnie przydatny w codziennej pracy przewoźnika jest obecny w aplikacji system powiadomień – o pytaniu od klienta czy akceptacji oferty przewoźnik dowie się bez wchodzenia na swoje konto. Powiadomienia otrzyma bezpośrednio na telefon. Dostanie także informację za każdym razem, kiedy w serwisie pojawi się zlecenie na interesujących go trasach (na podstawie wybranych filtrów) – dzięki temu nie przegapi zleceń, nawet będąc w trasie.
Aplikacja umożliwia też dostęp do zaakceptowanych zleceń bez połączenia z Internetem – przewoźnicy nie są więc zależni od sieci, gdy chcą wyświetlić dane zleceniodawcy, który zaakceptował ich ofertę, co jest szczególnie ważne na trasie, gdy jakość Internetu bywa niewystarczająca.
Aby zacząć korzystać z aplikacji dla przewoźników Clicktrans wystarczy być przewoźnikiem zarejestrowanym w serwisie i pobrać bezpłatną aplikację w wersji na Androida lub iOS.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
voyager2006, 19 maja 2020, 13:12 0 0
super! najwyższy czas
Odpowiedz