TelerouteChat, ostatnia innowacja skierowana do społeczności europejskiej giełdy transportowej Teleroute, zapewnia firmom transportowym możliwość komunikacji w czasie rzeczywistym przy użyciu tłumaczeń symultanicznych, eliminując bariery językowe podczas współpracy prowadzonej na określonych trasach lub podejmowanej z nowymi partnerami.
Nowy komunikator stanowi narzędzie umożliwiające ograniczenie czasu oczekiwania na finalizację transakcji biznesowej, ponieważ pozwala operatorom logistycznym i przewoźnikom odbywać bezpośrednie rozmowy w celu niezwłocznego omówienia i uzgodnienia warunków zlecenia oraz sprawdzenia dostępności danej oferty.
W umowach dotyczących transportu towarów często zachodzi wiele zmian w ostatniej chwili. W TelerouteChat w przypadku jakichkolwiek zmian można szybko stawić im czoła i wyjaśnić wątpliwości w drodze komunikacji w czasie rzeczywistym.
Ponadto z TelerouteChat można błyskawicznie rozpocząć rozmowę z potencjalnym partnerem lub klientem bez konieczności użycia aplikacji zewnętrznej; wszystko jest zintegrowane w interfejsie Teleroute i dostępne dla użytkownika bez dodatkowych kosztów. Co więcej, kontrole bezpieczeństwa dostępne w ramach samej platformy można również uruchomić z poziomu czatu, aby upewnić się, że podejmujesz współpracę z odpowiednim partnerem.
– Zobowiązaliśmy się między innymi do stworzenia bezpiecznej przestrzeni współpracy obejmującej wyselekcjonowane, uporządkowane i dedykowane usługi służące zaspokojeniu potrzeb związanych z transportem drogowym. Nasza oferta obejmuje najwięcej tras międzynarodowych w Europie, zatem dostrzegliśmy potrzebę dostarczenia społeczności naszej giełdy transportowej szybkiego, bezpiecznego, a zarazem łatwego w użyciu rozwiązania umożliwiającego prowadzenie wielojęzycznej komunikacji. Z przyjemnością informujemy dziś o uruchomieniu TelerouteChat, który zapewnia klientom możliwość komunikacji wspomaganej systemem tłumaczeń w czasie rzeczywistym – powiedział Fabrice Douteaud, dyrektor operacyjny Teleroute.
Komentarze