Nowości Europart Premium Parts i trzyletnia gwarancja na części

21 czerwca 2021, 23:14

Oferta marki Europart Premium Parts rozszerza się o nowe maty antypoślizgowe, klocki hamulcowe oraz przewody samochodowe. Producent, pewny jakości swoich produktów, wprowadził także rozszerzoną gwarancję.

Nowe produkty Europart Premium Parts

Nowe maty antypoślizgowe EUROPART Premium Parts (13 nowych referencji) charakteryzują się jeszcze wyższym współczynnikiem tarcia, który został sprawdzony i potwierdzony przez niezależne niemieckie laboratorium badawcze zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem VDI 2700. Rozporządzenie VDI 2700 nn. zawiera podstawowe zasady prawidłowego stosowania zabezpieczenia ładunku. Dotychczas wszystkie maty antypoślizgowe Europart Premium Parts miały współczynnik tarcia ≥ 0,65. Teraz, z wyjątkiem mat antypoślizgowych o grubości 3 mm, wszystkie pozostałe maty antypoślizgowe (6, 8 i 10 mm) mają współczynnik tarcia ≥ 0,7, co oznacza jeszcze większą ochronę przed poślizgiem transportowanych towarów. Obecnie jest dostępnych już 13 artykułów z nowymi właściwościami i nowymi numerami artykułów. Wkrótce w ofercie pojawi się 6 kolejnych artykułów.
Szczegółowy przegląd jest dostępny w dokumencie PDF.

Klocki hamulcowe EUROPART Premium Parts do Actrosa MP4 z powłoką green coat (2 nowe referencje)

  • WVA 29244 – oś tylna
  • WVA 29246 – oś przednia

W przypadku Green Coating chodzi o nakładaną na powierzchnie specjalną powłokę, która w przypadku nowych okładzin skraca istotnie fazę hamowania, co pozwala na zapewnienie stałej wartości tarcia od pierwszego hamowania – oświadcza Oliver Hirzmann, kierownik działu International Sourcing w EUROPART. – Lakierowanie zapewnia abrazyjną strukturę powierzchni na okładzinie, która zapewnia niezbędną wartość tarcia i przyspiesza szlifowanie okładzin i tarcz. W efekcie pozwala to na uzyskanie optymalnej powierzchni okładziny ciernej – mówi Hirzmann.

Wysokiej jakości mieszanka materiałów z wielokompozytową okładziną cierną, precyzyjnie wyprodukowana płyta tylna oraz zautomatyzowany przebieg produkcji są gwarancją wysokiej jakości wszystkich klocków hamulcowych EUROPART. Klocki hamulcowe EUROPART Green-Coating można rozpoznać po sierpowatych paskach na powierzchni trącej.

Przewody samochodowe PCW EUROPART Premium Parts (45 nowych referencji)

Spełniają najwyższe standardy jakościowe i są produkowane zgodnie z obowiązującą normą DIN ISO 6722-1. Kable wytwarzane są z surowych, żarzonych na gorąco drutów miedzi, z izolacją na materiale termoplastycznym PVC (polichlorek winylu). Jednożyłowe produkty Europart Premium Parts są wyposażone w standardową izolację zgodnie z powyższą normą (wykonanie FLY). Również w przypadku przewodów wielożyłowych z płaszczem jednostkowym – wyposażone są one w standardową izolację PVC (wykonanie FLYY).

Nowość: trzy lata gwarancji na części EUROPART Premium Parts

EUROPART od 1 kwietnia oferuje we wszystkich 27 krajach, w których posiada oddziały, trzy lata gwarancji na produkty marki EUROPART Premium Parts. Tym samym EUROPART wykracza poza ustawowy obowiązek gwarancyjny. Pod marką EUROPART Premium Parts firma EUROPART sprzedaje przede wszystkim części zamienne i materiały eksploatacyjne, które są bardziej ekonomiczną alternatywą dla oryginalnych części zamiennych w jakości OEM. Asortyment obejmuje około 7500 artykułów – począwszy od filtrów, poprzez części do chłodnic, elementy podwozia, układu hamulców i silnika, elementy elektryczne i oświetleniowe, narzędzia, wyposażenie warsztatów, aż po środki czyszczące oraz oleje posiadające atesty wszystkich największych producentów pojazdów użytkowych.

Poprzez wprowadzenie trzy letniej gwarancji podkreślamy, że jesteśmy absolutnie pewni jakości części marki EUROPART Premium Parts – mówi Ralf Stepputatis, dyrektor Category Management EUROPART Holding. – Bardzo starannie wybieramy zarówno naszych dostawców, jak i artykuły obecne w naszej ofercie. Nasi technicy i specjaliści ds. jakości regularnie przeprowadzają kontrole jakości zgodnie z krajowymi i międzynarodowymi standardami. Rezultatem jest imponujący wskaźnik reklamacji na poziomie poniżej 0,02%.

Dzięki stale rosnącemu asortymentowi marki EUROPART Premium Parts, firma EUROPART zaspokaja rosnące zapotrzebowanie rynku na bardziej ekonomiczne alternatywy dla oryginalnych części zamiennych.

Produkty marki własnej stanowią obecnie ważny filar strategii asortymentowej firmy EUROPART – wyjaśnia Ralf Stepputatis. Oprócz marki EUROPART Premium Parts stawiamy również na producentów części OEM. Tym samym dajemy naszym klientom możliwość wyboru: mogą wybierać z bogatego portfolio produktów sprawdzonych marek znanych producentów lub zdecydować się na markę EUROPART Premium Parts w jakości oryginalnego wyposażenia o bezkonkurencyjnym stosunku jakości do ceny.

Nasi technicy i inżynierowie nieustannie pracują nad dalszym rozwojem naszej własnej marki” – dodaje Heiko Trebus-Kühn, kierownik ds. zarządzania jakością w EUROPART. – Jakość produktów jest dla nas najwyższym priorytetem. Nie bez powodu marka własna EUROPART nosi nazwę firmy. Odpowiednie działania całego zespołu związanego zarządzeniem naszą własną marką, znajdują odzwierciedlenie w niskim wskaźniku reklamacji. Wynik naszej pracy pragniemy świętować razem z naszymi klientami i dlatego oferujemy trzy lata gwarancji na produkty marki EUROPART Premium Parts.

Trzyletnia gwarancja dostępna jest we wszystkich oddziałach EUROPART

Artykuły EUROPART Premium Parts z trzyletnią gwarancją są dostępne we wszystkich punktach sprzedaży EUROPART w 27 krajach europejskich. Gwarancja obejmuje wszystkie początkowe wady fizyczne dla produktów EUROPART Premium Parts od daty zakupu 1 kwietnia. Gwarancja nie obejmuje np. uszkodzeń spowodowanych zużyciem, niewłaściwą instalacją lub użytkowaniem, wpływami środowiska i atmosferycznymi lub uszkodzeniami transportowymi. W przypadku uszkodzenia firma EUROPART gwarantuje naprawę, wymianę komponentu lub zwrot ceny zakupu.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!