UFI Filters zdecydowało się uruchomić w Polsce cyfrowy system zamówień dla dystrybutorów części zamiennych do samochodów dostawczych, lekkich pojazdów użytkowych i ciężarowych.
Dzięki nowemu systemowi dystrybutorzy UFI Filters mogą bezpośrednio zarządzać swoimi zamówieniami, wysyłkami i fakturami, poprzez wydzieloną strefę w katalogu online UFI Filters na stronie www.ufi-aftermarket.com z praktycznym interfejsem do tego typu operacji. Platforma e-commerce business-to-business jest zintegrowana z systemem zarządzania UFI. Umożliwia klientom sprawdzanie dostępności towarów, wybieranie produktów i umieszczanie ich w koszyku, przesyłanie plików Excel z kodami produktów oraz samodzielne wykonywanie szeregu zapytań dotyczących zamówienia, jego statusu i dokumentacji. System uprości transakcje handlowe i przyspieszy proces dostaw. Począwszy od złożenia zamówienia, poprzez dyspozycję w magazynie, aż po płatność i dostarczenie towarów, umożliwia on użytkownikowi śledzenie przebiegu zamówienia online z UFI.
Oprócz obszaru e-commerce dla dystrybutorów, nowa strona główna katalogu online przeszła gruntowną przebudowę dla wszystkich rynków. Pozwala ona m.in. na automatyczną identyfikację kraju użytkownika i jego języka. System upraszcza obsługę i poprawia komfort korzystania z katalogu online UFI Filters, który liczy obecnie prawie 4000 pozycji.
– To nowe rozwiązanie jest częścią szerszego procesu cyfrowej transformacji firmy. Obejmuje ona kilka działów, w tym sprzedaż, obsługę klienta, zaopatrzenie, zasoby ludzkie i marketing, co potwierdza pozycje Grupy UFI Filters jako lidera innowacji na każdym obszarze. Nowość przeznaczona przede wszystkim dla rynku wtórnego, została przetestowana na rynkach pilotażowych, a teraz zostanie wdrożona w Polsce, ze względu na znaczenie rynku i wysoki poziom cyfryzacji klientów. Po dalszych testach i weryfikacji, system zamówień zostanie wprowadzony również na inne europejskie rynki. – komentuje Izabela Stachowiak, Aftermarket Sales Manager Eastern Europe UFI Filter.
Komentarze