STILL został wyróżniony za design i sposób obsługi aplikacji STILL EASY na iPada nagrodą Red Dot Best of the Best.
– „Aplikacja STILL EASY na iPada robi wrażenie swoim minimalistycznym, lecz mimo to eleganckim wzornictwem, jak i nowatorską koncepcją wykorzystania obracanych o 360 stopni obrazów do tworzenia wirtualnych prezentacji” – czytamy w uzasadnieniu Jury – „Jednocześnie, aplikacja pozwala na oglądanie produktów w urządzeniach mobilnych wyposażonych w czujnik ruchu, wykorzystujący przy tym elementy zabawy.”.
Aplikacja, zaprojektowana przez agencję kreatywną Melting Elements, jest narzędziem dedykowanym zarówno globalnemu działowi sprzedaży firmy STILL, jak i aktualnym oraz potencjalnym klientom. Umożliwia wyszukiwanie modeli pojazdów, dopasowanych do potrzeb użytkownika, zapoznanie się z parametrami technicznymi, dostępnymi materiałami interaktywnymi oraz wizualizacją wnętrza kabiny operatora. STILL EASY dostarczając najnowszych wiadomości dotyczących firmy, pozwala być na bieżąco z trendami na rynku intralogistycznym.
– „Jesteśmy dumni z faktu, że od wielu lat wzornictwo i funkcjonalność naszych produktów potwierdza pozycję firmy wśród liderów branży” – powiedział Matthias Klug, dyrektor ds. międzynarodowej komunikacji korporacyjnej w STILL – „Przyznanie tej nagrody jest dowodem na to, że możemy dostarczać naszym klientom produkty i usługi charakteryzujące się najwyższym stopniem innowacji” – dodaje.
Komentarze