Mercedes-Benz bierze przykład z konkurencji i decyduje się na niekonwencjonalne reklamy pojazdów użytkowych. Reklama nowego Vito nawiązuje do popularnego filmu “Dirty Dancing”…
Napisany z przymrużeniem oka scenariusz przekazuje też poważną wiadomość: nowe Vito „narodziło się z naszych najbardziej wyrazistych genów”. Producent przekonuje, że van czerpie z najlepszych wzorców rodziny pojazdów Mercedes-Benz – po Actrosie odziedziczył bogactwo wersji, niskie całkowite koszty eksploatacji oraz niewielkie zapotrzebowanie na paliwo. Klasa S Coupe posłużyła mu z kolei za wzorzec technologiczny, zwłaszcza w zakresie systemów bezpieczeństwa.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
212.69.71.*, 9 października 2014, 9:01 0 0
Czyli Actros jest wielką spasioną niemka, a Vito grubym dzieckiem pasionym na mcdonaldzie,jest wiekszy od tatusia hehe
Odpowiedz
82.210.249.*, 10 października 2014, 10:37 0 0
To dlaczego nie ma takiej ładnej deski jak Actros, tylko kawał wstrętnego czegoś z tworzywa wielokrotnie przetworzonego z odpadów...?
Odpowiedz