Do grona najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich dołączyły Goodyear, Dunlop oraz Dębica. Organizacja The Superbrands LTD, która wyróżnia najbardziej rozpoznawalne firmy, przyznała im tytuł Superbrands 2014/2015. Dębica otrzymała również wyróżnienie Created in Poland Superbrands 2014/2015, czyli specjalną nagrodę przyznawaną wyłącznie rodzimym markom.
Wyróżnienie dla trzech marek Grupy Goodyear zostało przyznane w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”. Tytuł Superbrands 2014/2015 dla Goodyeara, Dunlopa i Dębicy został przyznany w wyniku restrykcyjnego procesu certyfikacji. Składał się on z dwóch etapów – badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia (metodą CAWI) na próbie ponad 15 tys. polskich respondentów, oraz głosowania ekspertów Rady Marek.
– „Od lat marki Grupy Goodyear Polska znajdują się w gronie tych najbardziej cenionychi najlepiej rozpoznawalnych wśród konsumentów. Bardzo nas to cieszy, tym bardziej, że – jak pokazują badania Superbrands – klienci chętnie polecają nasze produkty, czyli darzą je dużym zaufaniem” – powiedział Łukasz Tłuchowski, Dyrektor marketingu opon osobowych Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie.
Komentarze