Goodyear wprowadza opony FUELMAX T HL

Goodyear rozszerza ofertę o oponę do naczep o zwiększonej ładowności, z klasą A na europejskiej etykiecie w zakresie efektywności paliwowej. Nowa Goodyear FUELMAX T HL 385/65R22.5 umożliwia obciążenie osi ciężarem do 10 ton i zaspokaja rosnący popyt na tego rodzaju produkty, w miarę jak kolejne kraje Europy zwiększają dopuszczalne obciążenie pojazdów ciężarowych.

Aktualnie prawie 80% europejskich krajów zmieniło przepisy, dopuszczając obciążenie osi przewyższające dotychczas obowiązujące 40 ton dla pięcioosiowych zestawów ciągnik-naczepa. Obecnie 32 państwa w regionie dopuszczają całkowite obciążenie osi większe niż 44 tony. Nowa opona została opracowana by sprostać zapotrzebowaniu flot na ogumienie do naczep o zwiększonej nośności, dzięki którym całkowita ładowność użytkowa może przekroczyć 40 ton.

goodyear_fuelmax_t_high_load_385-65-r225_m

Nową wersję opony do naczep 385/65R22.5 FUELMAX T o zwiększonej nośności wyposażono w technologię FUELMAX, dzięki której uzyskała najbardziej ekonomiczną, europejską klasę A w zakresie efektywności paliwowej.

Osnowę opony FUELMAX T HL 385/65R22.5 zaprojektowano w taki sposób, aby przenosiła do 10 ton obciążenia na oś, dzięki czemu jej indeks nośności / prędkości wynosi 164K/158L. W rezultacie ogumienie nie tylko umożliwia zwiększenie ładowności użytkowej, lecz także wykazuje większą trwałość. Kolejną zaletą nowego rozmiaru FUELMAX T HL jest oznaczenie M+S, oznaczające spełnianie wymagań stawianych oponom zimowym w Europie.

Wprowadzenie FUELMAX T HL sprawia, że Goodyear oferuje aktualnie łącznie trzy opony do naczep FUELMAX T wyróżniające się klasą A w zakresie efektywności paliwowej: FUELMAX T HL 385/65R22.5, FUELMAX T 385/55R22.5 i FUELMAX T 435/50R19.5. Nowa Goodyear FUELMAX T HL 385/65R22.5 z klasą A w zakresie efektywności paliwowej, klasą C w zakresie przyczepności na mokrej nawierzchni i wynikiem 69 dB oraz symbolem jednej fali w zakresie hałasu zewnętrznego jest już dostępna w sprzedaży.

Komentarze

Komentarze moderowane są przez redakcję. Przed dodaniem komentarza zapoznaj się z regulaminem.

Jeszcze nikt nie skomentował ten artykuł. Bądź pierwszy!