Goodyear wprowadza na rynek nową gamę opon ciężarowych EQMAX i EQMAX ULTRA. Nowości charakteryzują się przede wszystkim niskim oporem toczenia, co przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa.
EQMAX i EQMAX Ultra: przede wszystkim oszczędności
Głównym motywem nowych opon Goodyear jest oszczędność. Opony mają mieć znacznie niższe opory toczenia, niż poprzednie modele, co przekłada się na zmniejszenie zużycia paliwa w trasie nawet o 6%.
To istotna informacja dla firm transportowych, dla których koszty paliwa stanowią znaczną część wydatków. Opony EQMAX i EQMAX ULTRA zostały zaprojektowane z myślą o zrównoważonym rozwoju i zawierają do 55% materiałów przyjaznych środowisku, takich jak krzemionka z popiołu z łusek ryżu.
Opony EQMAX i EQMAX ULTRA są przeznaczone do samochodów ciężarowych i dostępne są w szerokiej gamie rozmiarów, obejmującej również opony do dużych obciążeń. Goodyear zadbał o to, by nowe modele sprawdziły się w zróżnicowanych zastosowaniach – od transportu długodystansowego po regionalny. Opony charakteryzują się również niskim poziomem hałasu, co jest szczególnie ważne w kontekście rosnącej popularności pojazdów elektrycznych, w których hałas generowany przez opony staje się bardziej słyszalny.
Warto podkreślić, że opony są uniwersalne, kompatybilne z różnymi typami układów napędowych – od tradycyjnych silników spalinowych, przez pojazdy zasilane gazem, aż po nowoczesne samochody elektryczne i wodorowe. Nowa gama opon ma być rozwiązaniem dla flot, które chcą zmniejszyć emisję CO2 i jednocześnie zwiększyć przebieg swoich pojazdów. Opony te są już dostępne u dealerów.
Komentarze