Podczas targów TransLogistica Poland po raz kolejny można było zapoznać się z rozwiązaniami marki Wielton. W dniach od 5 do 7 listopada odwiedzający halę EXPO XXI w Warszawie mogli zobaczyć wielofunkcyjny pojazd Cargo Master Multi składający się z platformy marki Wielton i zsuwanego nadwozia OpenBox C+ marki Libner Polska.
Wielton na targach
Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki TransLogistica Poland to jedno z większych wydarzeń biznesowych, które odbywa się w Europie Środkowo-Wschodniej. Wydarzenie dedykowane jest dla firm związanych z branżą TSL, które użytkują lub poszukują rozwiązań w dziedzinie transportu, spedycji oraz logistyki. W zeszłorocznej, X odsłonie targów udział wzięło 400 wystawców oraz prawie 11 tysięcy uczestników z 67 krajów. W trakcie tegorocznej, XI edycji, po raz kolejny można było zapoznać się z rozwiązaniami wieluńskiego producenta. Na stoisku zewnętrznym prezentowany jest pojazd Cargo Master Multi, który składa się z platformy marki Wielton i zabudowy OpenBox C+ marki Libner Polska.
– Koncentrując się na rozwoju portfela produktowego o pojazdy wytrzymałe i bezpieczne w użytkowaniu doskonale zdajemy sobie sprawę jak istotna jest współpraca z innymi producentami czy klientami, którzy nie tylko eksploatują na co dzień nasze pojazdy, ale również testują je przed wdrożeniem ich do oferty. Będąc doświadczoną firmą bardzo cenimy sobie wieloletnie kooperacje, które świadczą o wzajemnym zaufaniu. – mówi Andrzej Mowczan, Członek Zarządu ds. Komercyjnych Wielton S.A.
Cargo Master Multi to wszechstronny pojazd dzięki zastosowaniu unikalnego systemu zsuwanego nadwozia składającego się z dwóch kurtyn bocznych i jednej dachowej. W zależności od aktualnych potrzeb i transportowanego ładunku, jeden produkt może pełnić trzy funkcje: naczepy kurtynowej, naczepy podkontenerowej lub platformy. Wielofunkcyjne nadwozie z możliwością pełnego otwarcia i wyposażeniem w zamki podkontenerowe zwiększa uniwersalność pojazdu i sprawia, że może znaleźć zastosowanie w transporcie wielu rodzajów towarów. Umożliwia to bezpieczny transport różnych materiałów, w tym produktów ponadgabarytowych, ładunków wymagających dużej szczelności, a także palet, napojów czy kontenerów. Do składania i rozkładania nadwozia służy mechanizm „Flip-up”. Wykorzystując jeden produkt zamiast trzech, przewoźnicy mogą zmniejszyć ilość pojazdów a także przejazdów bez ładunku. Wpływa to pozytywnie na obniżenie kosztów działalności, ograniczenie zużycia paliwa, a przy tym redukcję zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery. Zsunięcie nadwozia i zabezpieczenie go pasami po złożeniu, umożliwia przewóz kontenerów 2×20’, 1×40’ lub centralnie 1×20’.
Ponadto, dzięki wykonaniu pojazdu na podwoziu typu MEGA możliwy jest także transport kontenerów morskich typu High Cube. W przypadku potrzeby wykorzystania pojazdu jako platformę, po złożeniu zabudowy klient ma do dyspozycji powierzchnię o długości 12,27 m. Dzięki temu pojazd z powodzeniem może być wykorzystywany do transportu m.in: rur lub innych materiałów budowlanych.
– Zastosowane w Cargo Master Multi wielofunkcyjne nadwozie OpenBox C+ zaprojektowane zostało tak, aby spełniało oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Zdajemy sobie sprawę, że obecnie Klienci szukają rozwiązań wszechstronnych, które pomogą zredukować ilość pustych przejazdów. Zsuwane nadwozie w połączeniu z platformą wyposażoną np. w zamki kontenerowe, uchwyty mocowania ładunku czy kieszenie na słupy służące do transportu, dzięki swojej wielofunkcyjności sprawdzą się także w firmach, które borykają się z niewystarczającą ilością kierowców zawodowych. – dodaje Jakub Wojciechowski, Dyrektor Handlowy Libner Polska Sp. z o.o.
Libner Polska specjalizuje się w rozwoju i konstrukcji nadwozi plandekowych. Dzięki działającej od 2008 roku w Polsce spółce Libner Polska, grupa Libner jest obecna w krajach Europy Wschodniej oraz Południowej. Lokalizacja fabryki w Kutnie, została wybrana ze względu na jej centralne położenie w Europie Wschodniej, ułatwiające kontakty handlowe i sprzedaż w tym regionie. Systemy produkowane przez Libner Polska są używane przez firmy transportowe na całym świecie.
Komentarze