Continental rozszerza ofertę pasów bieżników stosowanych w procesie bieżnikowania na zimno. Poszerzyła się ona o 10 nowych pozycji.
– „Znacznie powiększyliśmy ofertę ContiTread dla naszych partnerów. Łącznie oferujemy 10 nowych pozycji w różnych segmentach, przeznaczonych do różnych klas pojazdów użytkowych” – powiedział Christian Sass, dyrektor ds. bieżnikowania w Dziale Opon Ciężarowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Bieżnik Continental LDR1+ z oznaczeniem M+S do opon montowanych na osi napędzanej jest przeznaczony do bieżnikowania opon stosowanych w pojazdach eksploatowanych w dystrybucji lokalnej oraz w przewozach regionalnych, jako ekonomiczna alternatywa dla nowego ogumienia do lekkich i średnich pojazdów ciężarowych. Pas bieżnika występuje w pięciu nowych rozmiarach:
- 205/75 R 17.5
- 215/75 R 17.5
- 225/75 R 17.5
- 235/75 R 17.5
-
245/70 R 17.5
Do opon zimowych bieżnikowanych na zimno przygotowano profil HDW2 Scandinavia z oznaczeniem M+S, przeznaczony do opon na osie napędowe i dostępny w rozmiarze 315/80 R 22.5, a także bieżnik HTW2 do opon zimowych w rozmiarze 385/65 R 22.5 i 385/55 R 22.5, montowanych w przyczepach i naczepach.
Dostępne są także bieżniki do przyczep HTL1 Eco Plus w rozmiarach 385/65 R 22.5 i 385/55 R 22.5, które również są przeznaczone do bieżnikowania na zimno.
Wszystkie bieżniki ContiTread są zoptymalizowane pod kątem stosowania na karkasach Continental, ale można je stosować z bardzo dobrym skutkiem także na karkasach innych producentów.
Komentarze