Od niedawna, importer oferuje ten dostawczy model w wyjątkowej cenie. Obecnie na polskim rynku kosztuje on jedynie 99 900 zł netto w bogatej wersji wyposażenia. W sieci autoryzowanych dealerów można również skusić się na wynajem tego modelu w cenie od 631 zł netto miesięcznie, przy dwuletniej umowie.
Maxus Deliver 9 – tani dostawczak z bogatym wyposażeniem
Importer deklaruje, że Maxus Deliver 9 to najlepiej wyposażony samochód dostawczy na polskim rynku, który kosztuje jedynie 99 900 zł netto, co czyni go jednym z najtańszych pojazdów w swojej klasie. W porównaniu z rywalami z segmentu, Maxus Deliver 9 oferuje więcej za niższą cenę. W standardzie klienci otrzymują m.in. zaawansowane systemy bezpieczeństwa, nowoczesny system multimedialny oraz komfortowe wnętrze. Producent deklaruje także niskie koszty eksploatacji.
– Naszym celem jest dostarczanie samochodów wysokiej jakości w bezkonkurencyjnej cenie i ze świetnym finansowaniem. Maxus Deliver 9 to model, który wyróżnia się także bardzo bogatym wyposażeniem, czego nie oferuje konkurencja. Jesteśmy przekonani, że ta oferta spotka się z ogromnym zainteresowaniem na polskim rynku. – mówi Yaroslav Gural, przedstawiciel importera marki Maxus w Polsce.
Atutem pojazdu Maxus Deliver 9 jest długa gwarancja – na 5 lat z limitem do 160 tys. km. Gwarancja na perforację blachy wynosi 10 lat. Auto jest napędzane silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem i wtryskiem common rail. 150 KM i 375 Nm zapewniają bardzo dobre osiągi przy niskim zużyciu paliwa. Napęd jest przenoszony na przednie koła za pośrednictwem sześciostopniowej, manualnej skrzyni biegów. Zarówno jednostka napędowa, jak i skrzynia biegów to konstrukcje własne, opracowane przez inżynierów SAIC. Silnik spełnia wymagania najnowszej normy Euro 6E, więc będzie mógł się poruszać także w strefach czystego transportu, które będą obowiązywać w coraz większej liczbie miast.
Wyposażenie standardowe Maxusa Deliver 9
Maxus Deliver 9 w bazowej wersji ma na pokładzie takie elementy jak sześć poduszek powietrznych, system ESP, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, asystent ruszania pod górę HHC, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu i pojazdach w martwym polu lusterek oraz tempomat. O komfort dbają także należące do standardu: klimatyzacja, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, podgrzewane fotele, wielofunkcyjna kierownica czy system multimedialny z 12,3-calowym ekranem dotykowym z Apple CarPlay i Android Auto, a także tunerem DAB. Kabina modelu Deliver 9 jest przestronna i ergonomiczna, a także silnie wygłuszona, co daje wysoki komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerom. Poziom hałasu w kabinie to zaledwie 47 dB – to wynik zbliżony do samochodów osobowych. Konkurencyjne auta dostawcze są znacznie głośniejsze, w niektórych modelach sięga on 52 dB (różnica 3 dB oznacza dwukrotnie większe natężenie hałasu).
W polskiej ofercie dostępne są furgon oraz podwozie do zabudowy. Ta pierwsza odmiana w wersji L3H2 ma 594 cm długości, 206,2 cm szerokości i 253,5 cm wysokości. Jej ładowność wynosi 1185 kg, a objętość przestrzeni ładunkowej – 11,55 m3. Podwozie do zabudowy ma długość 6,2 m, a jego ładowność wynosi 1445 kg. Obie odmiany Maxusa Deliver 9 mogą holować przyczepę o masie do 2800 kg, podczas gdy większość konkurencyjnych samochodów ma możliwości o 300 kg mniejsze.
Komentarze