Grupa CTL Logistics w 2014 r. w Polsce, przewiozła koleją 14,15 mln ton ładunków wykonując pracę przewozową na poziomie 3,5 mld tkm. W minionym rok Grupa CTL Logistics koncentrowała się na optymalizacji działalności poszczególnych spółek. Wpłynęło to na wzrost rentowności Grupy i jej dobre wyniki finansowe.
– „Na rynku usług przewozowych nadal najbardziej istotna jest cena, ale dosyć szybko rośnie grupa klientów, która oczekuje oferty wzbogaconej o dodatkowe elementy i przede wszystkim jakości. Efektem naszej strategii było zmniejszenie tonażu przewożonych ładunków przy jednoczesnym wydłużeniu obsługiwanych tras i poszerzonym wachlarzu usług. Takie podejście wymaga dużej elastyczności od operatora logistycznego, a także dobrej znajomości potrzeb klienta, do czego CTL Logistics jest dobrze przygotowany. W 2015 roku nadal będziemy się rozwijać w tym kierunku.” – mówi Jacek Bieczek, Prezes Zarządu CTL Logistics Sp. z o.o.
Rok 2015 będzie bardzo ważny dla CTL Logistics także na rynku niemieckim. Po bardzo dobrym 2014 r. firma przygotowuje się do kolejnych wyzwań. Miniony rok zakończyła z satysfakcjonującymi wynikami. W ciągu dwunastu miesięcy na terenie Niemiec przewiozła koleją ok 2,8 mln ton ładunków, wykonując pracę ponad 916, 5 mln tkm.
– „Uzgadniamy obecnie nowe kontrakty, co przełoży się na znaczący wzrost naszego udziału na tym rynku. To będzie bardzo dobry rok, ponieważ jesteśmy coraz bardziej rozpoznawalnym przewoźnikiem dla niemieckich klientów. Interesuje nas współpraca z firmami ze wszystkich kluczowych branż w tym oczywiście paliwowej, ale coraz większy nacisk kładziemy także na obsługę przewozów intermodalnych. Obiecująco wygląda dla nas także rynek stalowy/hutniczy – jako jedyni w Polsce i jedni z nielicznych w Europie realizujemy z powodzeniem, na trasie Polska – Niemcy, przewozy ponadgabarytowych ładunków na potrzeby modernizacji infrastruktury kolejowej.” – mówi Jarek Król, Członek Zarządu CTL Logistics Sp. z o.o.
W 2014 r. Grupa CTL Logistics, pod względem pracy przewozowej odnotowała 7-procentowy udział w polskim rynku przewozów i 6,4-procentowy udział w ogólnym wolumenie przewiezionych w kraju ładunków.
Komentarze