Po niedawno uruchomionej usłudze Parking dla ciężarówek, firma Travis wprowadziła naprawę jako czwartą część swojej oferty usług drogowych, obejmującą mycie ciężarówek, czyszczenie zbiorników i parkowanie ciężarówek.
Za pośrednictwem uruchomionej sieci naprawczej przewoźnicy mogą rezerwować naprawy w całej Europie dla samochodów ciężarowych i naczep w swojej flocie. Obecnie ponad 200 punktów naprawczych w 6 krajach jest już podłączonych do sieci usług drogowych TRAVIS, a liczba ta rośnie. Planiści transportu mogą łatwo znaleźć, zarezerwować i zapłacić za naprawy. Dennis van Veggel, dyrektor generalny TRAVIS Road Services:
– Dzięki uruchomieniu naszej sieci napraw umożliwiamy naszym klientom znaczne oszczędności w zakresie nieprzewidzianych kosztów napraw. Pomimo tego, że wielu przewoźników ma umowy serwisowe na swoje pojazdy, napotykają na niewielkie wady i szkody, które nie są objęte tymi umowami w drodze. Naprawienie takich problemów często wiąże się z biurokracją. Ponadto w większości przypadków wymagane są bezpośrednie naprawy, a międzynarodowi przewoźnicy spoza swojego kraju ojczystego również płacą lokalny podatek VAT od wykonanej pracy. Odzyskanie go jest skomplikowane i czasochłonne, dlatego w wielu przypadkach nic się z tym nie robi. W rezultacie koszty naprawy rosną szybko o 20% więcej niż faktycznie jest to potrzebne.
Dokonując rezerwacji naprawy za pośrednictwem platformy internetowej, kierowca otrzyma szybko pomoc, a postój pojazdu skraca się. Ponadto TRAVIS może wystawiać faktury przewoźnikom z innych krajów UE bez holenderskiego podatku VAT (tzw. przesunięty podatek VAT) na wszystkie usługi naprawcze.
Podłączając się do sieci usług drogowych TRAVIS, serwisy naprawcze w jednym momencie mogą zostać znalezione, zarezerwowane i opłacone przez dużą liczbę przewoźników w Europie. Ponadto partnerzy nie są obciążeni finansowo; nie ma już ryzyka dłużnika. Wszystkie transakcje przechodzą przez TRAVIS, a gwarantowana płatność odbywa się szybko.
Jak to działa?
Find. Po drodze kierowca ma awarię lub usterkę swojego pojazdu. Dzwoni do swojego planisty transportu, który następnie za pośrednictwem platformy szuka odpowiedniego punktu napraw w pobliżu.
Book. Planista transportu znajduje punkt napraw i dokonuje rezerwacji. Kierowca automatycznie otrzymuje szczegóły rezerwacji i jedzie do punktu napraw lub mechanik przyjedzie do kierowcy. Naprawa zostaje przeprowadzona.
Pay. Naprawa została zakończona, a rezerwacja zaktualizowana o całkowite koszty naprawy. Transakcja jest przeprowadzana automatycznie, a partner otrzymuje płatność w ciągu kilku dni.
Komentarze