Europart zaprezentował katalog, w którym na 248 stronach mieści się ponad 2000 wybranych spośród dostępnych w ofercie dystrybutora 6500 produktów własnej marki.
W katalogu w sposób logiczny rozmieszczono części zamienne w 12 grupach produktowych, m.in.: części zamienne wraz z zawieszeniem, silnik i elementy pneumatyczne, części zapasowe do oświetlenia i instalacji elektrycznej, amortyzatory pneumatyczne, wycieraczki szyby przedniej oraz standardowe części takie jak śruby i nity. Nowy katalog ma również duży dział „Chemia”. Oprócz olejów i smarów, sekcja ta zawiera również środki czyszczące, kleje, uszczelniacze oraz produkty do pielęgnacji, farby i środki przeciw zamarzaniu.
Nowość: oleje Europart z atestem producenta
Oleje Europart są teraz dostępne z homologacją producentów pojazdów, m.in. MAN, Renault Trucks i Volvo. Wkrótce planowane są kolejne aprobaty. Produkty te charakteryzują się niskim zużyciem, dobrze zabezpieczają przed tworzeniem się osadów oleju na tłoku oraz mają wysoką odporność na utlenianie i nadają się do dłuższych okresów wymiany oleju. Na przykład, olej silnikowy o niskiej lepkości NFZ-Premium MAXX SAE 5W-30 zapewnia doskonałą ochronę dla jednostek Euro 5 i Euro 6. Olej ten jest wytwarzany w Niemczech. Może być wykorzystywany również w starszych pojazdach i jest odpowiedni zarówno dla samochodów ciężarowych, jak i autobusów.
Nowy katalog zawiera również szeroką gamę olejów silnikowych o różnej lepkości oraz oleje do skrzyń biegów i hydrauliczne stosowane w pojazdach użytkowych.
Rozszerzony zakres pomp wodnych i dźwigni rozpieraka
W ostatnich miesiącach Europart rozszerzył swój asortyment własnej marki o szeroki wybór pomp wodnych. Aktualny katalog zawiera pompy wody dla samochodów ciężarowych i autobusów nowych i starszych modeli DAF, MAN, Mercedes-Benz, Neoplan, Renault, Scania i Volvo. Pompy wodne Europart są produkowane przez niemieckich wytwórców i posiadają certyfikaty TÜV SÜD. Przed dostawą Europart testuje każdą pompę wody pod kątem szczelności. Każda pompa jest również dostarczana z kompletem uszczelek.
Gdy grubość klocków hamulcowych spada, skok cylindra konieczny do hamowania wzrasta. Nowe, automatyczne i nisko obsługowe korekty luzu od Europart sprawiają, że siłownik hamulcowy pozostanie w optymalnym zakresie. Gwarantuje to pełną siłę hamowania nawet przy mocno zużytych klockach hamulcowych. Zaleca się regulację dźwigni rozpieraka ręcznego co jeden do trzech tygodni, w zależności od tego, gdzie są one używane.
Europart za sprawą dokonywanej analizy rynku, sprawdza, na które części i produkty własnej marki faktycznie jest zapotrzebowanie. Po wstępnym wyborze dostawców, produkowane przez nich wyroby są dokładnie testowane – często przy wsparciu znanych, niezależnych organów kontroli, takich jak niemiecki TÜV. Odbiór końcowy produktów własnej marki Europart następuje dopiero po zweryfikowaniu dostawcy i gdy produkt pomyślnie przejdzie wszystkie testy. Europart ciągle monitoruje swój asortyment. Produkty własnej marki Europart (tj. tarcze i klocki hamulcowe) są też testowane w ekstremalnych warunkach podczas wyścigów ciężarówek. Montowane są w wyścigowych bolidach zespołów Team 14 oraz zespołu Frankie.
Katalog „Części Premium” jest dostępny za darmo we wszystkich oddziałach Europart. Można go również zamówić za pośrednictwem bezpłatnej infolinii 0800 9090905.
Komentarze