Od listopada w ofercie Grupy DBK będzie dostępny autorski system telematyczny DBK Fleet Management dedykowany do pojazdów ciężarowych marki DAF. Ułatwia on zarządzanie pracą kierowców i nadzór czasu dostarczenia ładunków, a także umożliwia kontrolę stanu pojazdów. Ponadto, systemy telematyczne są czynnikiem obniżającym składki ubezpieczeniowe u wybranych ubezpieczycieli.
Z pomocą DBK Fleet Management właściciel firmy może w szybki sposób sprawdzić lokalizacje swojej floty oraz nadzorować prace kierowców. Istotną zaletą jest stały monitoring stanu technicznego pojazdu – planowanie przeglądów okresowych, obserwacja parametrów eksploatacyjnych oraz wskaźniki ekonomicznej jazdy kierowców. Lokalizacja pojazdów jest dostępna na mapach Google oraz OpenStreet. Na platformie istnieje możliwość rozbudowanego raportowania oraz uzyskania szybkich historii trasy pojazdów. Sporym udogodnieniem jest automatyczne pobieranie danych z kart kierowcy i tachografu.
Możliwość zdalnego monitoringu pracy kierowców pozwala działać zgodnie z prawem pracy oraz zasadami panującymi w danym państwie. Ponadto poprzez platformę właściciel firmy może analizować styl jazdy swoich kierowców, a na podstawie udostępnionych ocen podjąć decyzję o ewentualnych szkoleniach z ecodrivingu.
Praca z DBK Fleet Management jest możliwa na wszystkich urządzeniach – również na smartfonach i tabletach dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej.
Komentarze