Lider segmentu lekkich dostawczaków notuje duży wzrost

4 lutego 2016, 8:13

Grupa Renault odnotowała ponad 12-procentowy wzrost sprzedaży lekkich samochodów dostawczych, co odpowiada udziałowi w wysokości 3,76% w światowym rynku.

W Europie Renault osiągnęło wzrost o 16,9% przy ogólnym wzroście na rynku o 11,4%. Odpowiada to wzrostowi o 0,71 punktu i osiągnięciu 15% udziałów w rynku, czyli zwiększeniu sprzedaży o 29 tys. samochodów. Marka Renault osiemnasty rok z rzędu utrzymuje się na pozycji lidera w segmencie lekkich samochodów dostawczych.

renault_75097_global_en_

W skali światowej Grupa Renault odniosła kolejny znaczący sukces na rynku lekkich samochodów dostawczych, a jej sprzedaż wyniosła 387 tys. sztuk. Wolumen sprzedaży Grupy Renault wzrósł o 12,4% pomimo spadkowej tendencji rynku na całym świecie (z wyjątkiem Ameryki Północnej) o 6,3%.

Udziały Grupy Renault w segmencie lekkich samochodów dostawczych na świecie wyniosły 3,76%, co stanowi wzrost o 0,63 punktu w porównaniu do roku 2014.

W 2015 roku sprzedaż Grupy Renault w tym segmencie na rynkach pozaeuropejskich wyniosła 92 400 samochodów. Wynik ten został osiągnięty pomimo spadku na kilku istotnych rynkach, takich jak Brazylia czy Algieria. Grupa Renault odnotowała wzrost we wszystkich regionach z wyjątkiem Afryki, Bliskiego Wschodu i Indii, gdzie doszło do pogorszenia wyników ze względu na spadek na rynku algierskim.

Gama lekkich samochodów dostawczych Grupy Renault jest sprzedawana w 112 krajach.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!