Scania ponownie z Budokruszem

, 20 czerwca 2016, 13:17

Na początku czerwca firma Budokrusz SA odebrała dwa ciągniki siodłowe Scania 4×2 napędzane silnikami 410 KM Euro 6. Firmy wracają do współpracy po blisko 10-letniej przerwie. Jeden z pojazdów jest przeznaczony do transportu cementu w silosach, a drugi został wyposażony w osprzęt do obsługi naczep typu wywrotka.

– Ze względu na specyfikę naszej branży, w której transportujemy ładunki o dużej masie własnej, zależało nam, aby pojazdy był lekkie i ekonomiczne. Scania odpowiada na te potrzeby, dlatego zdecydowaliśmy się na odnowienie naszej współpracy – komentuje Marcin Charzyński, Prezes Zarządu Budokrusz SA.

W przewozach silosami od pojazdów wymaga się niskiej masy oraz wysokiego poziomu bezpieczeństwa i dyspozycyjności. Ładowność auta i niskie zużycie paliwa są także istotne w transporcie wywrotką. Dlatego oba pojazdy Scania zakupione przez firmę Budokrusz S.A. posiadają lekką kabinę dzienną typu P. Ponadto zastosowano w nich skrócony rozstaw osi: 3700 mm i 3550 mm (w aucie z silosem), co dodatkowo przyczyniło się do redukcji masy.

Silniki obu aut zostały tak opracowane, aby spełnić normę Euro 6 wyłącznie za pomocą układu SCR. Bez układu EGR osprzęt jest mniej skomplikowany, a każdy z silników ma masę mniejszą o 40 kg w porównaniu z jednostkami wyposażonymi w EGR i SCR.

– Cieszymy się, że pojazdy Scania wracają do floty Budokrusz S.A. Auta zostały optymalnie dostosowane do warunków, w jakich będą wykorzystywane. Dlatego jesteśmy pewni, że doskonale sprawdzą się wykonując nawet najbardziej wymagające zadania transportowe – komentuje Piotr Stefański, Kierownik Sprzedaży Scania Polska S.A., Oddział Warszawa.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!