Firma kupiła 130 ciężarówek tej marki w 3 lata

, 27 czerwca 2016, 8:39

Sto trzydziesty pojazd Scania został odebrany przez przedstawicieli firmy Eko-Okna S.A. w połowie czerwca. Pierwsze auta Scania zasiliły tabor firmy Eko-Okna S.A. w 2013 roku. Od tego czasu flota pojazdów była systematycznie zwiększana o samochody Scania z silnikami o mocy 480, 450 oraz 410 KM. Ostatnia partia 40 samochodów jest sukcesywnie wydawana od lutego 2016 roku.

Pojazdy wykorzystywane przez Eko-Okna S.A. poruszają się po różnorodnych trasach od autostrad po kręte i nierzadko wąskie ulice miast. Dlatego też większość taboru samochodowego firmy stanowią zestawy objętościowe złożone z podwozi i przyczep. Są bardziej zwrotne i umożliwiają dojazd do trudniej dostępnych miejsc. Ze względu na specyfikę realizowanych zadań transportowych spółka Eko-Okna zaopatruje się w lekkie podwozia Scania 6×2 z drugą osią napędzaną i ostatnią unoszoną.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z eksploatacji pojazdów Scania. Szukaliśmy aut nowoczesnych i przyjaznych dla środowiska, zgodnych z normą Euro 6, a Scania wyróżnia się na rynku jeśli chodzi o niskie spalanie. Duże znaczenie ma dla nas również wysoka dostępność i profesjonalna obsługa w serwisie – komentuje Dawid Wyrtki, Kierownik Transportu Eko-Okna S.A.

– Ciężarówki Scania, z których korzysta spółka Eko-Okna mają modułową konstrukcję, dzięki temu bez trudu zostały przystosowane do transportu nawet tak wymagającego ładunku jak okna. Jesteśmy dumni z naszej współpracy i dziękujemy za obdarzenie nas zaufaniem – komentuje Adam Łęczycki, Dyrektor Oddziału Scania Gliwice.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Opolanin, 18 marca 2017, 21:22 0 0

Wystarczy wprowadzić kategorię prawa jazdy do 7,5t tak jak w Niemczech. Może jakieś dodatkowe szkolenia dla posiadaczy zwykłej kat B, i niech latają do 7,5T DMC, ewentualnie jakieś dodatkowe opłaty dla tych pow. 3,5 - 7,5 t wszystko jest do zrobienia, tylko trzeba chcieć.

Odpowiedz