Niedawno utworzona przez firmę WABCO marka ProVia debiutowała na targach Automechanika. Zwiedzający jej stoisko mogli zapoznać się z kompleksową ofertą produktów.
ProVia została utworzona wyłącznie na potrzeby aftermarketu. Z założenia ma być marką ekonomiczną, wybieraną przez klientów ceniących jakość produktów WABCO, ale zarazem szukających dla nich tańszej, bezpiecznej alternatywy.
Oferta rozbudowuje się od listopada 2015 roku. Obecnie w jej skład wchodzą części takie jak: złącza przewodów, osuszacze powietrza, zawory poziomujące, regulujące ciśnienie, klocki hamulcowe, zawory przekaźnikowe, przewody spiralne i proste.
Stoisko ProVia podczas targów Automechanika cieszyło się dużą popularnością, także ze względu na ciekawą identyfikację wizualną i efektowny projekt stoiska. Popularność niedawno utworzonej marki jest już na całkiem wysokim poziomie, ze względu na rozpoznawalność jej właściciela – koncernu WABCO.
Więcej informacji o marce można znaleźć na stronie www.ProVia-auto.com
Komentarze