Nowe rozwiązanie dla flot lekkich ciężarówek od Goodyeara

24 października 2016, 15:47

Następca opon dla lekkich pojazdów użytkowych Goodyear Cargo Marathon to przebiegi flot dłuższe nawet o 10 tys. km w porównaniu z poprzednikiem, większa efektywność paliwowa i poprawiona przyczepność, zwłaszcza na mokrych nawierzchniach.

Uzyskanie lepszych parametrów jest możliwe dzięki zastosowaniu nowej mieszanki krzemionkowej i poprawionej charakterystyki zużycia bieżnika. Nowy produkt jest już dostępny na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

EfficientGrip Cargo - tire shots
EfficientGrip Cargo – tire shots

Dłuższa jazda na jednym komplecie opon

Aby zaoferować dłuższe przebiegi2, w oponie EfficientGrip Cargo wprowadzono dwie innowacje. Nowa mieszanka krzemionki w bieżniku zwiększa odporność opony na zużycie i poprawia trakcję na mokrych nawierzchniach. Zaprojektowany od nowa wzór bieżnika optymalizuje sztywność opony i sprawia, że ciśnienie w niej rozkłada się bardziej równomiernie, zapewniając tym samym lepszą styczność gumy z drogą. Dzięki tym zmianom floty mogą przejechać nawet 10 tys. kilometrów więcej3.

Większa oszczędność paliwa

Dzięki zastosowaniu sztywniejszej mieszanki bazowej i dodaniu specjalnej warstwy chłodzącej, opona wytwarza mniej ciepła niż poprzedni model, co przekłada się na zmniejszenie oporów toczenia o 18%3.

Wyprzedza potrzeby

Martijn de Jonge, dyrektor marek opon użytkowych Grupy Goodyear w regionie EMEA: „EfficientGrip Cargo daje flotom lekkich ciężarówek to, czego potrzebują najbardziej: efektywnej kosztowo opony, która wystarcza na dłużej. Spędzając większość czasu w trasie, kierowcy tego rodzaju pojazdów cenią długie przebiegi. Ponadto biorąc pod uwagę długość kursów, bardzo ważna jest również efektywność paliwowa, która pozwala spełniać wymogi zarówno ekonomiczne, jak i ekologiczne.”

Opona EfficientGrip Cargo już teraz spełnia wytyczne unijnych przepisów, które wejdą w życie w listopadzie 2018 roku w zakresie europejskiej etykiety, szczególnie jeśli chodzi o poziom hałasu zewnętrznego, oporów toczenia i trakcji na mokrej nawierzchni.

Do maja 2017 roku dostępnych będzie 28 rozmiarów, które pokryją 82% rynku opon.
Dostępne od
Rozmiar
Dostępne od
Rozmiar
wrzesień 2016
225/75R16C – 118/116R
styczeń 2017
185/75R16C – 104/102R

225/75R16C – 121/120R

195R14C – 106/104S
październik 2016
175/75R16C – 101/99R

205/70R15C – 106/104S

185R14C – 102/100R

205/75R16C – 110/108R

195/60R16C – 99/97H

215/60R16C – 103/101T

195/65R16C – 104/102T

215/65R16C – 106/104T

195/70R15C – 104/102S

215/65R16C – 109/107T

195/75R16C – 107/105T

225/65R16C – 112/110T

205/65R15C – 102/100T
luty 2017
185/75R14C – 102/100R1

205/65R16C – 103/101T

205/75R16C – 113/111R

205/65R16C – 107/105T
marzec 2017
225/70R15C – 112/110S

215/70R15C – 109/107S
kwiecień 2017
215/60R17C – 109/107T

215/75R16C – 113/111R
maj 2017
225/55R17C – 104/102H

215/75R16C – 116/114R

235/65R16C – 115/113S

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!