Circle K już na polskim rynku

Redakcja, 12 maja 2017, 11:55

Pierwsza stacja paliw Circle K w Warszawie działa już przy ul. Puławskiej 86. Właśnie w tym miejscu, rozpoczyna się oficjalnie proces zmiany marki sieci stacji w Polsce. Dotychczasowe logo Statoil zastąpi nowa marka Circle K.

W Europie firma ta widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i Danii. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a 11 maja proces ten rozpoczął się oficjalnie w Polsce.

Proces zmiany obejmie wszystkie stacje paliw w stolicy, a w dalszej kolejności całą sieć 352 stacji paliw w naszym kraju. Prace nad zmianą marki potrwają do końca marca 2018 r. i zostaną zorganizowane w taki sposób, aby nie utrudniać funkcjonowania stacji paliw.

– Firma Alimentation Couche-Tard Inc.(„Couche-Tard”), właściciel spółki Circle K Polska od 2012 r., skonsolidowała swoje detaliczne marki Statoil, Mac’s, Kangaroo Express pod jedną globalną marką Circle K. Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie pracował ten sam zespół pomocnych pracowników – mówi Giedrius Bandzevičius, Prezes firmy Circle K Polska.

Zmiana marki nie wpłynie na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane te same paliwa miles i milesPLUS oraz kawy pod marką Simply Great Coffee, a także hot dogi pod marką Prawdziwe hot dogi prosto z grilla.

Sieć kontynuuje rozwój na polskim rynku. Pod koniec kwietnia br. zostały otwarte dwie nowe stacje benzynowe przy autostradzie A-1, już z nowym logotypem. 11 maja następuje również zmiana nazwy programu lojalnościowego Statoil Extra na Circle K Extra Club.

Wywodzący się z Kanady Couche-Tard jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w ponad 20 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Posiada ponad 12 500 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Couche-Tard, została wybrana na globalną markę detaliczną.

Komentarze

Brak komentarzy