Najpopularniejszą nową pompą wspomagania Bosch sprzedawaną w 2017 r. była pompa K S00 000 002 do samochodów Renault Magnum, Premium oraz Kerax.
Bosch współpracował z firmą ZF w zakresie układów kierowniczych, a od 2015 r. oferuje je pod swoją marką. Bosch, jako lider na rynku OE w układach kierowniczych do pojazdów użytkowych, dostarcza przekładnie i pompy do nowych ciężarówek wszystkich wiodących europejskich marek. Nowe pompy wspomagania dostępne w ofercie Bosch to wyroby takie jak na pierwszy montaż, co jest gwarancją ich pierwszorzędnej jakości.
Pompy regenerowane
W 2017 r. najpopularniejszą pompą regenerowaną była pompa K S01 000 358 do Renault Premium II. Pompy są regenerowane fabrycznie przy wykorzystaniu nowych, oryginalnych części. Pozwala to zaoferować taką gwarancję, jak na nowy produkt. Regeneracja pomp Bosch do ciężarówek i autobusów jest wykonywana w Europie, w fabrykach Bosch na Węgrzech i w Niemczech.
Konkurencja na rynku przewoźników jest coraz większa, dlatego podczas naprawy układu kierowniczego warto wymienić pompę na nową lub regenerowaną fabrycznie. Zastosowanie produktu dobrej jakości minimalizuje ryzyko przestoju pojazdu, który naraża przewoźnika na dodatkowe koszty.
W sprzedaży obecne są również przekładnie kierownicze, wały kierownicze i siłowniki, np. K S00 001 321 stosowany w ciężarówkach Mercedes.
Wskazówka istotna podczas naprawy
W niektórych pojazdach, np. Mercedes Actros 2 generacji, przed rozpoczęciem naprawy warto zwrócić uwagę na numer komponentu zamontowanego w pojeździe. Producent, w zależności od wersji wyposażenia pojazdu i zastosowania, stosował równolegle kilka różnych pomp, które nie są zamienne. Weryfikacja numeru części przed naprawą pozwala uniknąć problemu zwrotu i wymiany na pasującą referencję. Przypadki, gdy należy sprawdzić komponent w pojeździe, są uwzględnione w katalogu Bosch.
Komentarze