Szybko, łatwo i korzystnie – dzięki kompaktowemu łożysku naprawczemu FAG RIU

, 8 października 2018, 23:23

24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu – obecnie samochody użytkowe muszą być zaprojektowane tak, aby wytrzymać duże przebiegi oraz długie okresy użytkowania. Dodatkowo presja ceny stanowi duże wyzwanie dla właścicieli pojazdów.

Także właściciele firm leasingowych oraz przewozowych zmuszeni są do skoncentrowania się coraz bardziej na kosztach operacyjnych (całkowity koszt posiadania). Kiedy pojawia się pytanie, czy firma leasingowa może zaoferować atrakcyjne usługi i jednocześnie prowadzić opłacalny biznes, decydującym czynnikiem stają się koszt „jednostkowy” (kilometra, godziny lub tony) oraz odpowiednio niski koszt najmu. Szczególny nacisk kładziony jest na wydłużenie czasów między przeglądami, ilość czasu poświęcanego na naprawy wraz z rosnącym wiekiem pojazdu oraz dostępność sieci świadczących usługi oraz naprawy dla danego typu pojazdu. Dokładnie te warunki starają się spełnić dzięki swoim produktom specjaliści Schaeffler Automotive Aftermarket w dziedzinie samochodów użytkowych. W końcu, najlepszej jakości produkty oraz zestawy naprawcze dostosowane do potrzeb warsztatów przekładają się na wydłużenie czasów między przeglądami oraz skrócenie czasu naprawy.

Opatentowany wzór, naprawy zorientowane na warsztaty, jakość OE

Kompaktowe łożysko naprawcze FAG (RIU) to wzór opatentowany w wielu krajach. FAG RIU to wstępnie zmontowane i wypełnione smarem komponenty łożysk piasty dla samochodów użytkowych, które umożliwiają przebieg do jednego miliona kilometrów. Wstępnie zmontowane i wypełnione wysokiej jakości smarem FAG RIU dostarczane jest razem z narzędziem specjalnym, które zarówno skraca czas naprawy, jak i ogranicza jej koszt. Inaczej ujmując, jest to zorientowane na warsztaty rozwiązanie naprawcze w jakości OE. Dodatkowo, warsztaty mogą teraz naprawić szeroką gamę różnych typów piast kół przy pomocy jednego FAG RIU, co znacznie upraszcza proces doboru części oraz redukuje koszty powierzchni magazynowej – dodatkowa korzyść dla właściciela pojazdu.

FAG RIU składa się z dwóch zespolonych ze sobą i połączonych pierścieniem blokującym łożysk stożkowych. Pierścień blokujący zapobiega uszkodzeniu łożysk oraz utrzymuje je w jednej pozycji podczas montażu na osi napędowej. Kompaktowe łożysko naprawcze dostarczane jest z narzędziem specjalnym, które umożliwia szybki i bezproblemowy montaż. Kompaktowe łożysko naprawcze to kolejny etap rozwoju modułu łożyskowego. Dzięki opisanym powyżej cechom konieczne są mniejsze nakłady pracy podczas wymiany łożyska. Dodatkowo wyeliminowana została kwestia zastosowania niewłaściwego lub zanieczyszczonego smaru. Już za pomocą trzech kompaktowych łożysk naprawczych FAG, można obsłużyć 43 piasty w ponad 2100 różnych typach samochodów. Dzięki takiemu szerokiemu zastosowaniu, można znacznie zredukować zarówno nakłady na zestawienie zamówienia, jak i koszty powierzchni magazynowej.

Przekrój przez Kompaktowe Łożysko Naprawcze FAG (RIU

Cały wiek doświadczenia

Unikatowe rozwiązanie naprawcze, zorientowanie na warsztat, jakość OE: Od ponad 125 lat FAG jest wiodącą marką wybieraną przez producentów pojazdów. Nasi klienci mogą polegać na najlepszej jakości oraz naszych procedurach kontroli na każdym etapie produkcji. Od łożysk kół aż do kompaktowych modułów piast – nasze najwyższej jakości rozwiązania naprawcze dla łożysk kół w samochodach użytkowych wyznaczają standardy trwałości oraz wydajności. FAG jest liderem rynku w produkcji wysokiej jakości łożysk kół dla samochodów ciężarowych oraz przyczep:

  • największa na świecie wielkość produkcji na rynek OE
  • najdłuższa współpraca przy projektach R&D z producentami samochodów ciężarowych oraz przyczep
  • najlepszy zasięg oraz największe pokrycie rynku

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Ja123, 14 października 2018, 20:33 0 0

Do daf lf 45 z 2007 rok przód kupię takie łożyska

Odpowiedz