Woop Automotive już napędza branżę części zamiennych!

, 8 października 2018, 23:44

Wystartowała pierwsza polska platforma łącząca w jednym miejscu wszystkich uczestników rynku handlu motoczęściami – Woop Automotive. Jej zadaniem będzie rozwiązanie największych problemów branży, które ograniczają realny, rynkowy potencjał obrotu komponentami do samochodów użytkowych oraz osobowych.

3 wymiary wsparcia

Na jakie korzyści mogą liczyć sprzedawcy, producenci, dystrybutorzy oraz warsztatowcy?

  • Dla dystrybutorów oraz podmiotów handlujących komponentami do pojazdów użytkowych oraz osobowych WOOP jest najlepszym, a zarazem najtańszym handlowcem na rynku, zbierającym oraz dostarczającym zapytania od klientów z całej Polski. Internet nie zna granic, stąd platforma jest jednocześnie doskonałym miejscem na organizację adresowanych do wszystkich akcji promocyjnych czy sezonowych wyprzedaży.
  • Dla producentów WOOP jest idealnym kanałem reklamowym, z bezpośrednim dotarciem do osób decyzyjnych w sprawie zakupów w warsztatach, sklepach czy firmach transportowych.
  • Warsztatom, WOOP pozwala na znaczną oszczędność czasu w przeglądaniu ofert umożliwiając dostęp do ich setek w jednym miejscu oraz kończy erę „wiszenia na słuchawkach” poprzez funkcję bezpośredniej rozmowy z wszystkimi użytkownikami platformy.

Wreszcie – WOOP jest nie tylko platformą handlową, ale przede wszystkim miejscem nieograniczonej komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku, umożliwiającym swobodny przepływ opinii, sugestii czy rekomendacji. Jest także pierwszym tego typu polskim serwisem adresowanym wyłącznie do reprezentantów branży części zamiennych, tworzącym nie tyle serwis ofertowy, co internetową społeczność warsztatowców, dystrybutorów, producentów oraz firm transportowych.

Masz problem z niedostatkiem handlowców, nie udaje Ci się zdobyć nowych kontrahentów, ręczne wertowanie setek katalogów trwa w nieskończoność – podobnie jak próby dodzwonienia się do wszystkich oferentów w sprawie szczegółów i negocjacji cen a dotychczasowe narzędzia reklamy i promocji nie działają? Nie jesteś sam.

Rozmiary tych problemów są ogromne:

  • Deficyt handlowców wciąż nie chce odpuścić branży handlu motoczęściami – aż połowa ankietowanych reprezentantów sektora dystrybucji części, uczestniczących w badaniu Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Zamiennych przyznała, że największym problemem ich przedsiębiorstw jest brak wykwalifikowanego personelu.

Badanie przeprowadzone przez Woop Automotive na grupie 200 polskich warsztatów uświadomiło nam, że:

  • Mimo, iż większość warsztatów preferuje katalogi produktów w wersji online, 32% wciąż korzysta z papierowych ofert. Blisko jedna czwarta w ogóle nie wykorzystuje katalogów, ręcznie poszukując informacji o wielu ofertach, gdyż te dostępne na rynku – także w formie cyfrowej – często są nieaktualizowane i wymagają odwiedzania dziesiątek stron każdego producenta czy dystrybutora.
  • Aż 71% warsztatowców przyznało, że nie udało im się pozyskać żadnego nowego partnera handlowego w ciągu roku.

Z kolei, z opracowania Aftermarket Business World 2018 wynika, że w branży warsztatowej wciąż królują rekomendacje – aż 77% uczestników międzynarodowego badania przyznało, że największy wpływ na ich decyzje odnośnie współpracy z konkretnym warsztatem, dystrybutorem czy producentem mają opinie „ludzi z branży”

Biorąc pod uwagę zarówno wszystkie problemy rynku motoczęści jak i obowiązujące w nim prawa i zwyczaje, zdefiniowaliśmy czego mu brakuje. Mianowicie – prostego w obsłudze i skutecznego narzędzia, które pozwala na dynamiczną komunikację pomiędzy wszystkimi podmiotami branży, niczym za pośrednictwem popularnych komunikatorów, wygodną prezentację ofert w jednym miejscu i trafnie „wycelowaną” promocję autoczęści. W skrócie – platformy wzajemnych korzyści, która umożliwia świadome kupowanie części samochodowych – Woop Automotive.

Widzimy się na www.woopauto.com!

Sprawdź również nasz film instruktażowy na YT: https://www.youtube.com/watch?v=hR4kreJeWbg

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Rafał, 9 października 2018, 9:32 6 -12

Prowadzę warsztat do samochodów ciężarowych. Brakowało takiego narzędzia. Brawo. Nareszcie!

Odpowiedz

Warsztat tir, 10 października 2018, 15:45 4 -1

Popieram!!!

Odpowiedz