Nowe naczepy Kögel we flocie BTK

12 grudnia 2018, 14:20

BTK Befrachtungs- und Transportkontor GmbH z siedzibą w bawarskim Rosenheim, odnawia część swojej floty składającej się z ponad 180 naczep inwestując w 50 nowych naczep Kögel Lightplus.

BTK jest firmą zajmującą się transportem i logistyką ładunków pełnych i częściowych oraz ładunków drobnicowych. BTK jest również członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Spedytorów Międzynarodowych (E.L.V.I.S. AG) oraz Ogólnoeuropejskiej Sieci Logistycznej (ILN).

Nowe 50 naczep Lightplus generacji NOVUM wyposażono w nowe, seryjne profile zewnętrzne oraz nowe nadwozie Kögel. Zamocowanie pasów w obrzeżu stalowej ramy Vario-Fix jest możliwe również wtedy, gdy aluminiowe listwy wkładane znajdują się w kieszeniach. 13 par dołączanych standardowo uchwytów mocujących ma boczne haki mocujące, które ułatwiają obsługę. Pasy są przystosowane do działania siły rozciągającej o wartości 2500 kilogramów. Aby zwiększyć ładowność, ściana przednia, w tym przednie słupki narożne, tylne słupki narożne i tylny portal drzwiowy wykonane są z aluminium. Naczepy Kögel Lightplus są oczywiście objęte certyfikatem zabezpieczenia ładunków według normy DIN EN 12642 Code XL.

Naczepy Lightplus wyposażono w standardowe osie Kögel Trailer Axle KTA, które są niezawodne, łatwe w obsłudze i świetnie trzymają się drogi. Unikalna „podwójna amortyzacja” osi KTA, składająca się z miękkiej tulei gumowej i wahacza ze stali sprężynowej ogranicza jej zużycie.

W celu dalszego zmniejszenia masy pojazdów firma BTK zdecydowała się na wykonanie poprzeczek dachu i zbiornika powietrza z aluminium. Łącznie cztery rzędy wkładanych listew aluminiowych rozmieszczonych na całej wysokości kłonic utrzymują ładunek w odpowiednim miejscu, jednocześnie chroniąc plandekę. Obciążalność podłogi pojazdu została zwiększona do 7200 kilo dzięki wzmocnionej ramie. Z uwagi na codzienne trudne warunki użytkowania, szczególnie podczas załadunku, nad tylną częścią wspornika końcowego zamontowano stalową płytę falistą o długości 720 milimetrów w celu zabezpieczenia podłogi. Tylna część pojazdów została wyposażona w gumowe zderzaki dla zwiększenia ochrony przed kolizją. Całość ochrony przed uderzeniem uzupełnia ośmiomilimetrowy kątownik ze stali przechodzący przez całą szerokość oraz zabezpieczenie zamków pośrodku płyty osłaniającej ramę. Dodatkowe wyposażenie indywidualne to świadectwo ADR, w tym odpowiednie wyposażenie, mechanizm podnoszenia pierwszej osi, dwie skrzynie paletowe, skrzynki narzędziowe i wiele innych opcji.

Tak jak w przypadku wszystkich pojazdów Kögel dla branży spedycyjnej również cała rama pojazdu w przyczepie Kögel Lightplus jest trwale zabezpieczona przed korozją powłoką z zastosowaniem technologii nanoceramicznej KTL, a następnie lakierowana.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!