Firma Eurowag ogłosiła przejęcie większości udziałów w ADS, operatorze kart paliwowych dla przewoźników drogowych w Hiszpanii i Portugalii. Transakcja ta jest częścią długoterminowej strategii mającej na celu wzmocnienie obecności firmy na rynkach iberyjskich oraz w Europie Zachodniej oraz jest wynikiem planów ADS, aby połączyć siły z europejską marką.
Nabycie ADS rozszerza możliwości Eurowag. Firma dzięki temu zyskuje pozycję w Hiszpanii i Portugalii. Według oczekiwań klienci obu firm skorzystają z usług w zakresie mobilności, oferowanych obok kart paliwowych, co doprowadzi do zwiększenia poziomu lojalności i udziałów w portfelu.
– Od wielu lat dla naszych klientów oferujemy w Hiszpanii rozwiązania do poboru opłat drogowych i możliwość zakupu paliwa. Ponadto od 2016 roku, wraz z naszymi zespołami sprzedaży, jesteśmy obecni zarówno na rynku hiszpańskim, jak i portugalskim Połączenie sił z firmą ADS jest kolejnym krokiem w kierunku objęcia pozycji lidera w branży przewozowej w Europie w zakresie dostarczania usług dla mobilności. Naszym głównym atutem są nasi ludzie, dlatego z przyjemnością witamy wszystkich naszych nowych kolegów z ADS w 700-osobowej rodzinie Eurowag — mówi Martin Vohanka, prezes Eurowag.
Transakcja została ogłoszona zaledwie kilka tygodni po innym strategicznym kroku w regionie: otwarciu jednej z największych stacji paliw dla samochodów ciężarowych w portfolio firmy Eurowag zlokalizowanej w pobliżu Figueres, nieopodal granicy hiszpańsko-francuskiej.
Komentarze