W ofercie DT Spare Parts pojawił się zestaw mechanizmu wycieraczki. Szczegóły na temat produktu i porady montażowe znajdują się poniżej.
Siłownik wycieraczek odpowiedzialny jest za przeniesienie ruchu obrotowego z silniczka do ramion wycieraczek. Łącznik wycieraczek składa się z dwóch łożysk ramion wycieraczek, kilku połączonych ze sobą drążków przegubowych oraz uchwytu połączonego z silnikiem. Poszczególne pręty przegubowe poruszane są ruchem obrotowym silnika, który przenoszony jest na ramiona wycieraczek. Ich łożyska chronione są tuleją wykonaną z brązu spiekanego.
Porady i triki
Przed demontażem wycieraczek szyby przedniej zaleca się ustawić je w pozycji końcowej. W pierwszej kolejności należy zdemontować ramiona wycieraczek i sprawdzić działanie złączy i zębatek. Następnie, po zdemontowaniu wycieraczek, warto sprawdzić styki elektryczne. Po demontażu należy wyczyścić uchwyty montażowe.
Nowy pręt wycieraczek należy zamontować bez naprężeń. Jeżeli przed montażem wycieraczki nie zostały ustawione w pozycji krańcowej należy je przestawić – dopiero wówczas możliwy będzie poprawny montaż.
Nowy produkt oznaczony jest kodem 4.69453
W skład zestawu wchodzi:
1. Rura nośna
2. Krótkie ogniwo wycieraczek
3. Długie ogniwo wycieraczek
4. Dźwignia korby
5. Pokrywa przeciwpyłowa
6. Ogniwa wycieraczek z uszczelnieniem wibracyjnym
7. Silnik z uszczelnieniem wibracyjnym
8. Silnik wibroizolacyjny z tuleją i uszczelnieniem
9. Tuleja połączeń wycieracze kwibracyjnych
10. Śruba (M 10)
11. Łożysko ramienia wycieraczki
12. Uszczelnienie łożyska
13. Uszczelnienie dźwigni korby
Komentarze