Rozwiązania Verizon Connect w nowych pojazdach Iveco

, 11 lipca 2019, 14:38

Firma Verizon Connect nawiązała współpracę z Iveco. Celem jest zapewnienie klientom wglądu w szereg parametrów dotyczących ich floty dzięki usługom telematycznym i mobilnemu oprogramowaniu do zarządzania personelem.

Rozwiązanie Verizon Connect Fleet and Workforce zapewnia informacje o pojazdach i kierowcach, które firmy każdej wielkości mogą wykorzystać do optymalizacji swojej działalności. Zarządzanie flotą Iveco przez Verizon Connect jest już dostępne w nowych lekkich pojazdach użytkowych Iveco Daily.

Klienci Iveco w momencie zakupu mogą wybrać jeden z trzech planów Verizon Connect: Fleet Essential bez tachografów, Fleet Essential z tachografami oraz Fleet Enhanced z tachografami oraz zdalnym pobieraniem danych, które umożliwia terminowe, zgodne z wymogami prawnymi gromadzenie informacji z kart kierowców i tachografów. Cotygodniowe raporty opisujące pracę kierowcy i pojazdu oraz zużycie paliwa zapewniają menedżerom flot informacje o aktywności pracowników oraz ułatwiają zarządzanie zgodnie z europejskimi przepisami dotyczącymi tachografów. Jako rozszerzenie wszystkich trzech planów dostępne jest także rozwiązanie Workforce Essential do zarządzania pracownikami mobilnymi.

Więcej o tym, jak Verizon Connect pomaga klientom w usprawnieniu działalności, na stronie www.verizonconnect.com.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!