Grupa Inelo i jej marki z nowym spójnym wizerunkiem

, 8 kwietnia 2020, 5:00

Grupa Inelo integruje swoje marki pod egidą zintegrowanej identyfikacji wizualnej. Nowe logotypy spółek grupy są odzwierciedleniem realizowanej strategii biznesowej – one stop shop. Jej celem jest ułatwienie dostępu do cyfrowych rozwiązań polskim firmom: od MŚP po liderów rynku.

Chodzi o prosty dostęp do oferty rozwiązań telematycznych, systemów do rozliczania czasu pracy kierowców, systemów klasy TMS i urządzeń w jednym miejscu. Działająca już na 21 zagranicznych rynkach Grupa nie kryje także apetytu na kolejne akwizycje.

W marcu 2020 roku Grupa, skupiająca marki oferujące m.in. produkty i usługi do analizy i rozliczania czasu pracy i płac kierowców, a także rozwiązania telematyczne, dedykowane branży transportowej, ogłosiła unifikację brandów pod nowym logo.

– Porządkowaniu naszego portfolio towarzyszy zmiana logotypu i kolorystyki, które integrują brandy produktowe w jedną technologiczną Grupę Inelo. Zmieniamy się, by lepiej odzwierciedlić innowacyjność naszych usług. Stawiamy na minimalizm i nowoczesność – mówi Grzegorz Wójcik odpowiedzialny w Grupie Inelo za komunikację z klientami.

Koncepcja nowego logo oraz kolorów powstała w oparciu o badania i analizę brandów z branży automotive oraz communication equipment. Wcześniejszy wizerunek Grupy Inelo odzwierciedlał historię marki, w której kilkanaście podmiotów przez lata równolegle rozwijało swoją tożsamość. Każda firma posiadała własną identyfikację wizualną.

Telematyka dla rynku MSP

Grupa Inelo rozwija ofertę dla dużych firm, jednak równolegle oferuje dostęp do innowacyjnych rozwiązań podmiotom z sektora MŚP.

– Naszym celem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań dla rodzimych przedsiębiorców. W efekcie obok własnych systemów telematycznych, oprogramowania i aplikacji do rozliczania czasu pracy kierowców, mamy też do zaoferowania systemy do zarządzania operacjami transportowo-spedycyjnymi klasy TMS.  Doskonalimy technologie i budujemy bazę rozwiązań, które podnoszą konkurencyjność polskich przewoźników na arenie międzynarodowej. Planujemy też wdrażanie nowych funkcjonalności jak wyliczenia ETA oraz ecodriving – podkreśla Magdalena Magnuszewska, CEO, Grupa Inelo.

Rozwój produktów i usług odbywa się w oparciu o wnioski płynące z analizy współpracy z ponad 10 tysiącami klientów, firm transportowych oraz instytucji kontroli ruchu drogowego na 21 zagranicznych rynkach.

Development produktu prowadzi liczący już ponad 100 osób zespół testerów i programistów. Jednak poza wzrostem organicznym, rozwój biznesu jest realizowany także poprzez kolejne akwizycje oraz współpracę z markami z branży TSL. Przykładem mogą być niedawne konsolidacje z Marcos BiS oraz wcześniejsza transakcja przejęcia NUSS.

– Grupa nieustannie się rozwija i powiększa, pojawiają się w niej nowe firmy, które połączy wspólny, wyróżniający się znak graficzny. Jedno nowoczesne logo będzie budować naszą rozpoznawalność i podkreśli dynamikę zmian, które obecnie zachodzą w Grupie Inelo – dodaje Magdalena Magnuszewska.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!