IVECO przekazało firmie AGROMEX 20 ciężarówek na LNG

, 10 sierpnia 2020, 13:31

W ramach podpisanej umowy z firmą AGROMEX, importer marki IVECO w Polsce dostarczył najnowocześniejsze pojazdy ciężkie S-WAY Natural Power (NP) w wersji Low Tractor z pełną 60 miesięczną gwarancją M&R IVECO Xtra Xtended Life.

IVECO Poland przekazało firmie AGROMEX Wojciech i Jacek Fraszka 20 ciągników siodłowych S-WAY Natural Power o mocy 460 KM wyposażonych w układ napędowy wykorzystujący jako paliwo skroplony gaz ziemny (Liquid Natural Gas – LNG). Uroczyste przekazanie odbyło się w siedzibie dealera IVECO TIMEX w Nowy Konik w woj. mazowieckim.

Firma AGROMEX, obecna na rynku od 1992 roku i posiadająca w swojej flocie prawie 150 jednostek, świadczy usługi transportu międzynarodowego dla firm branży AGD, RTV i produkcji maszyn budowlanych. Rozwija swoją działalność, koncentrując się przede wszystkim na obsłudze rynku brytyjskiego. Realizuje także dostawy na terenie Niemiec, Beneluksu i Francji.

Podczas uroczystości przekazania ciągników IVECO obecni byli przedstawiciele firmy AGROMEX – Panowie Wojciech Fraszka i Jacek Fraszka oraz Pan Robert Ryczywolski – Key Account Manager IVECO Poland. W pamiątkowym wspólnym zdjęciu udział wzięli właściciele firmy wraz z rodziną oraz kierowcami.

Oficjalne przekazanie pojazdów poprzedzało szkolenie kierowców przewoźnika przeprowadzone przez trenera Akademii Jazdy IVECO. Obejmowało ono między innymi naukę techniki ekonomicznej jazdy oraz obsługę systemu IVECO HI-CRUISE GPS posiadającego zintegrowane funkcje wspomagające prowadzenie pojazdu, takie jak Eco-Roll oraz przewidujące sterowanie zmianą biegów i tempomatem, wykorzystując w tym celu najnowocześniejszą technologię mapowania GPS. Poznanie nowoczesnego systemu komunikacji IVECO S-WAY pozwoli kierowcom zmaksymalizować dyspozycyjność i wydajność pojazdu, dzięki wykorzystaniu usługi pomocy zdalnej oraz bezprzewodowej aktualizacji oprogramowania i diagnostyki.

Pomoc zdalna polega na interwencji Control Room IVECO w momencie, gdy system wykryje potencjalne usterki, które mogą wystąpić w niedalekiej przyszłości. System poinformuje też kierowcę o konieczności wizyty w serwisie. Dzięki temu uniknie on nieplanowanych postojów.

Dostarczone pojazdy IVECO S-WAY LNG w wersji Low Tractor wyposażone są w zbiorniki na gaz ziemny o pojemności 320 kg. Oferowane rozwiązanie technologiczne sprawdzi się w usługach transportowych klienta zapewniając zasięg pojazdów do 1300 km na jednym tankowaniu. Ponadto ciągniki posiadają nowoczesną automatyczną skrzynię biegów HI-TRONIX, systemy wspomagające HI-CRUISE oraz retarder. Pojazdy doposażone zostały również w automatyczną klimatyzację, lodówki PREMIUM oraz oświetlenie full led.

Poprzez inwestycję w nowoczesne, niskoemisyjne pojazdy IVECO, pragniemy podkreślić nasze zaangażowanie w zrównoważony transport i ochronę środowiska – powiedział Wojciech Fraszka, właściciel AGROMEX.

Komfortowa i przestronna kabina zapewni naszym kierowcom znakomite warunki pracy, a niskie zużycie paliwa pojazdów IVECO S-WAY przełoży się na niższy całkowity koszt utrzymania floty pojazdów oraz liczymy, że zwiększy naszą konkurencyjność na rynku transportowym – dodał Jacek Fraszka.

Nowy, zaawansowany moduł telematyczny w IVECO S-WAY jest bogatym w możliwości systemem komunikacji. Pozwala gromadzić, przetwarza i wymienia dane w czasie rzeczywistym. Właściciele i kierowcy są stale połączeni z pojazdem poprzez swoje urządzenie mobilne lub komputer PC, korzystając z łatwego w obsłudze portalu i aplikacji MyIVECO. Komunikacja w IVECO S-WAY opracowana została również po to, aby pomóc operatorom logistycznym w zapewnieniu wyższej rentowności ich działalności, poprzez maksymalizację czasu dyspozycyjności pojazdu i prewencyjnego serwisu.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Krakus, 18 sierpnia 2020, 13:30 0 0

LNG a mają zbiorniki na gaz ziemny - jak CNG - co to za brednie???

Odpowiedz