Maszoński Logistic testuje ekologiczną naczepę Curtain Master marki Wielton. Produkt wieluńskiego producenta został wyposażony w system aerodynamiczny, który zapewnia mniejsze zużycie paliwa, a tym samym redukcję emisji szkodliwych substancji do atmosfery.
W ostatnich latach transport skupiony jest na poszukiwaniu skutecznych rozwiązań, których celem jest redukcja śladu węglowego. Producenci pojazdów prowadzą prace nad rozwiązaniami niskoemisyjnymi i dążą m.in. do ograniczenia zużycia paliwa w swoich pojazdach.
W odpowiedzi na obserwowane trendy oraz w trosce o zminimalizowanie negatywnego oddziaływania transportu na środowisko, firma Wielton oferuje klientom naczepę kurtynową Curtain Master wyposażoną w pakiet aerodynamiczny OptiFlow, który ma gwarantować redukcję spalania o ok. 2l/100 km.
Wielton współpracuje z firmą Maszoński Logistic od 13 lat. Jednak tym razem kooperacja ma inny wymiar. Przyjmując na testy naczepę Curtain Master wyposażoną w pakiet aerodynamiczny, przewoźnik pragnie zapewnić dostęp do ekologicznych pojazdów klientom, którzy w szczególny sposób dbają o redukcję emisji szkodliwych substancji do atmosfery i jakość środowiska naturalnego.
Cieszymy się, że mamy partnerów w biznesie, którzy mają zbliżone podejście do kwestii ochrony środowiska. Doceniamy także szeroką ofertę produktów marki Wielton dostosowaną do zmieniających się trendów i różnych zadań transportowych. Dzięki temu mamy dostęp do pojazdów, które jednocześnie spełniają swoje zadanie transportowe i redukują negatywne oddziaływanie na środowisko naturalne. Jako świadomy przewoźnik, duże znaczenie ma dla nas ograniczenie zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery podczas naszej codziennej pracy, a jednocześnie sprawna realizacja zadań transportowych przy pomocy sprawdzonych produktów marki Wielton. – mówi Radosław Lemieszek, Dyrektor Zarządzający Maszoński Logistic Sp. z o.o. Sp. k.
W naczepie Curtain Master szczególny nacisk położono na wytrzymałość, szczelność
i funkcjonalność użytkowania. Nowoczesna konstrukcja ramy i zabudowy zapewniają wysoką wytrzymałość pojazdu potwierdzoną licznymi testami przeprowadzonymi na stacji do całopojazdowego badania naczep w Dziale Badawczo-Rozwojowym Wieltonu.
Jednocześnie zachowano niską masę własną naczepy, co istotnie wpłynęło na obniżenie kosztów jej eksploatacji na długich trasach. Przy produkcji zastosowano technologię spawania hybrydowego, która umożliwia uzyskanie solidnych i precyzyjnych spojeń, minimalizujących ryzyko odkształceń. Podwozie zostało zabezpieczone przed korozją za pomocą techniki malowania katoferycznego.
Nasi klienci oczekują trwałych i nowoczesnych produktów, które są jednocześnie wygodne
w obsłudze i bezpieczne. Coraz większe znaczenie ma dla nich także niskoemisyjność i redukcja śladu węglowego. Jesteśmy producentem, który obserwuje trendy w transporcie i odpowiada na głosy dobiegające z rynku. Z tego powodu wyposażyliśmy nasz flagowy produkt Curtain Master w sprawdzony pakiet aerodynamiczny. Naszym celem jest odpowiadanie na potrzeby klientów, dostarczając im najlepsze rozwiązania transportowe do biznesu i gwarantując redukcję zużycia paliwa, która przekłada się na konkretne oszczędności. – mówi Piotr Ogrodowicz, Dyrektor Handlowy Wielton S.A.
Zmniejszenie oporu powietrza uzyskano dzięki dodatkowym osłonom bocznym (Side Wings) podwozia oraz skrzydłom zamontowanym na panelu tylnym (Tail End) naczepy. Pakiet aerodynamicznych rozwiązań Curtain Master uzupełniają opony o zmniejszonych oporach toczenia.
Komentarze